Christopher Ward heeft weer een nieuwe uitvoering van de C60 aangekondigd, deze heeft een half-transparante wijzerplaat, persoonlijk vind ik hem wel mooi.
Wat specs: diameter: 40mm, hoogte: 12,95mm
Prijs tussen de 795 en 895 Britse pond
Christopher Ward heeft weer een nieuwe uitvoering van de C60 aangekondigd, deze heeft een half-transparante wijzerplaat, persoonlijk vind ik hem wel mooi.
Wat specs: diameter: 40mm, hoogte: 12,95mm
Prijs tussen de 795 en 895 Britse pond
Ziet er mooi uit. Tikkeltje dik door de caseback, maar 40mm is ook zeker een goede maat.
Heb niks met het merk an sich maar vindt dit toch wel mooi moet ik bekennen.
Vind het wel een leuk horloge
Hij is leuk, maar zonde van die ratjetoe van wijzers. Zou voor mij een no-go zijn.
Tja, dat doen ze bij Rolex en Tudor ook al jaren; houdt blijkbaar niemand tegen.
Vind het wel een mooi ding, al denk ik dat ik toch eerder voor de C60 Elite zou gaan:
.
Ik vind dit een beetje raar staan…
Ook mooi maar geen fan van die dag aanduiding. Wel beetje teveel seamaster wellicht
Daar heb ik dan weer geen moeite mee; zorgt voor een beetje symmetrie met de merknaam
Gaaf is deze
Ja. Vind het wel geslaagd!
Ben er nog niet over uit welke strap het mooiste is.
Ik word er niet warm van…
Gaaf ding! Leuk idee met de doorzichtige wijzerplaat. Weer eens wat anders. 40mm vind ik persoonlijk wel wat klein voor een duiker, maar het is een vrij smalle bezel, dus niet al te aanwezig. Ben benieuwd om hem eens in het echt te zien.
Weer een mooie nieuwe CW!
Ik vind hem mooi! Wel hadden ze de merknaam op negen weg mogen laten.
Leuk ding, maar lelijke bezel
Leuk ding, het bandje vind ik iets te kermis🙈
Idee is origineel, merk ben ik fan van… maar ik vind 'm niet “mooi om naar te kijken” zeg maar.
Geeft niet, ben erg blij met mijn helblauwe C60 Mark 1
Beetje kleur in je leven gedurende deze periode lijkt me prima! Maar kan met het wel voorstellen hoor, niet voor iedereen.