Nieuwe chrono's van Magrette: wat vinden jullie er van?

Via de nieuwsbrief van Magrette zag ik dat er 2 nieuwe chrono duikers in aantocht zijn…ik vind die PVD met ceramische bezel wel mooi…wat vinden jullie?
http://www.magrette.eu/pre-order-new-models

Niet echt verkeerd, alleen vind ik het jammer dat er geen datum aanwezig is.

Eric

PAM look a like. Maar niet verkeerd…

De PVD-versie vindt ik het mooist. Van de gewone kreeg ik een klap om de oren van die bezel ::o

Ik vind hem leuk, met name de PVD.

De PVD versie is best mooi, en prijstechnisch niet verkeerd.

Niet mijn smaak.

Ziet er leuk uit. Alleen ben ik niet echt onder de indruk van het uurwerk. Maar goed, binnen deze prijs range kan je natuurlijk ook niet te veel verwachten.

Ik vind ze mooi(tu)

Ik zou ze wel eens in het echt willen zien.
Ik ben normaal niet van het PVD-gebeuren, maar wel van de draaiingen;)
Maar de PVD-versie ziet er op de foto wel erg mooi uit.

Met vriendelijke groet,

Herman

Ik vind het een fraai horloge, vooral de PVD versie, alleen jammer dat ook deze Magrette 44mm groot is. Ik had hem liever max. 40mm gehad.

Dank voor jullie reacties, zelf vind ik de kasten ook wat groot maar deze maat en dit model gebruiken ze voor al hun klokken. En alhoewel de Bronze dus ook die maat heeft vind ik het niet storend om mijn dunne pols omdat de lugs scherp rond aflopen…weet niet of ik een handwinder wel zo praktisch vind maar goed…het lijkt me een mooie combi, ceramic bezel met PVD kast en glazen achterkant…misschien dat ik mezelf maar eens op de pre-order list ga zetten.:slight_smile:

van alles en iedereen een beetje pikken kom je een heel eind … : )

Het eerste model blijft het mooiste imo :smiley:

(td)
Vind de Regattare veel rustiger/mooier.

Ook hier niet mijn smaak.

Sebas

Wat voor uurwerk is dit eigenlijk (fabrikant)

Genesis

genesis Schreef:

Wat voor uurwerk is dit eigenlijk (fabrikant)

Genesis

Sea-Gull ST-1901

PVD versie is wel nice.

Gtz,
Den Limburger

De lugs lijken me een stuk mooier afgewerkt dan op de bronze. Metalen band vind ik ook een pluspunt.