Ergens in Juli komt er wel weer een clearance, dan nog maar eens kijken. Tridents gaan wel altijd snel als ze er tussen staan. Fijne is wel dat je alles bij twijfel binnen 60 dagen kan retourneren, mits ongedragen.
Vergeet die clearance maar, dat doen ze niet meer. Enkel restanten van uitgaande modellen gaan nog in de clearance.
Je kunt altijd bellen om te vragen wat er niet op de website staat. Ik heb een aantal keren rechtstreeks contact opgenomen met Wera de vrouw van Chris die spreekt ook een aardig woordje Nederlands.
Wera werkt er niet meerā¦
Ja, dat zou goed kunnen is alweer een tijdje geleden. En het klopt ook dat dit vaak niet geldt voor recente modellen tenzij het nearly new versies zijn die zijn geretourneerd van klanten en trade shows.
Die blauw oranje is wel gaaf vind ik
Die is best blauw zegš
Zwart, de blauwe valt me een beetje tegen eigenlijk.
Dat is die zeker, en hij is er eindelijk. Was weer niet goed gegaan maar nu eindelijk.
Ik vind hem stiekem toch wel mooier dan de zwarte.
Dat heb ik andersom, maar ik heb ook de Sinn 556i met die pianozwarte plaat en dan is die zwarte van CW wat minder. Zou ik die Sinn niet hebben gehad zou ik het niet weten. Maar ieder zijn smaak.
Mooie CW hoor! Mooie kleur blauw
Die blauwe is ook echt mooi idd. Toch vergelijk ik blauwe duikers altijd met die Seamaster ceramic 300 (wijzerplaat zonder golven), en tot nu toe heb ik nog niets gezien dat daar in de buurt komt.
Ik ben nog geen vader.
Je ken ook nie overal goed in zijn hee