Gisteren die review even gezien en hij is wel lekker deze trident.
Ik heb de vintage gehad in 38 mm en die faux patina vond ik minder, het zwarte datumwiel en de effen plaat vond ik wel
Afwerking e.d. ook prima maar deze heeft wel dat wat ik mooi vind.
Dus ik ben benieuwd naar de 38 en als dat wat is dan zal dat de duiker worden in mijn “collectie”.
1 like
Ik zie dat aardig veel inspiratie uit de Omega Seamaster en Seamaster Planet Ocean serie komt. 
Heb helemaal niks met Christopher Ward Turd. Ook alleen online te bestellen. Not my cup of tea. Waste of money als je het mij vraagt.
Nee, maar niemand vraagt het je ook…
5 likes
Je kan zeggen van CW wat je wil, maar qua ontwerpen vind ik ze in iedergeval eigen. Zoveel nieuws valt er niet meer te doen bij een duikhorloge, maar toch is het geen kopie of samenraapsel.
Dat het niet de beste investering is mag duidelijk zijn, maar dat is een nieuwe omega voor list ook niet (op een paar uitzonderingen na).
1 like
Ik zie zo’n horloge ook niet als investering. Met deze horloges krijg je gewoon bang for buck en m.i. valt deze nog mee qua gelijkenissen met de Seamaster / PO.
1 like
Heb je al eens gezien waar je Tudor op lijkt 
Rolex is eigenaar van Tudor dat is heel anders…
Als je kijkt naar de wijzerplaat met keramische bezel en kleuren combinaties met blauw en oranje is het duidelijk waar de inspiratie vandaan komt.
Daarom hoeft ie er nog niet zoveel op te lijken 
Mooie horloges, echt! Maar dat logo links uitgelijnd…;(@)’+€;"(’(#("-:+€(( nondeju wéh lelluk, niej te doen 
1 like
Hij is best lekker aan de pols. Valt perfect op mijn pols en de ratchet verstelling is natuurlijk weer super.
En de bezelactie is onovertroffen
19 likes
Nog maar een paar :heart_eyes:
9 likes
Ik heb zelf niet veel last de naam of het logo (of de plaatsing links van de wijzerassen) van CW. Wáár voor je geld en zitten goed in elkaar.
Helaas vind ik de wijzercombinaties vaak niet geweldig.
Dat dus, maar zelf vond ik de uienwijzers ook al niet mooi op een duiker. Ik heb dat zo vaak, dat een detail me niet aan staat op een verder ok horloge 
Mooie kastvorm, @Da_Watcher!
2 likes
Je mot ‘m wel ff poetsen voor je foto’s post 
Mooi horloge hoor 
1 like
Haha, ja zag het later ook. Had ik wel gedaan maar blijkbaar wat statisch of zo want ik heb zelfs een vochtig doekje gebruikt.
1 like
Staal kan niet statisch zijn. Eh, misschien een restje koffiemelk? 
1 like
Nee, zwart met suiker maar dat maakt de verklaring voor de vlekken iets gênanter 
Vind er niks aan, helaas pindakaas
wel weer goed voor de portemonnee…
Mooi! Ik heb mijn MKII vorige week verkocht en de MKIII (40mm) kwam gisteren binnen. Nu nog even een extra schakel laten plaatsen, bij CW hebben ze er één te veel uitgehaald.
1 like