Vandaag eindelijk de lederen band die ik in maart van Jur heb gekocht aan de SuperOcean Héritage gezet en zie hier het resultaat 

Staat 'm goed (vind ik) en wat minder opvallender dan de mesh-band nu ik korte mouwen draag ;).
Vandaag eindelijk de lederen band die ik in maart van Jur heb gekocht aan de SuperOcean Héritage gezet en zie hier het resultaat 

Staat 'm goed (vind ik) en wat minder opvallender dan de mesh-band nu ik korte mouwen draag ;).
Mooi, blijft ook een strak horloge zeg, mooie band ook maar ik zou een zwarte band genomen hebben, icm wijzerplaat vormt dat een mooier geheel, smaken verschillen en deze staat ook prima.
band past niet vind ik
ik zou voor wat gladder leer gaan
of rubber 
Deze band staat er echt heel mooi bij vind ik! Ook een mooi horloge.
Dat zwart/bruin vind ik altijd een mooie combinatie bij horloges.
Heb vandaag ook een originele zwarte rubberband gekocht, dus kan nu combineren met zwart (rubber), bruin (leder) en metaal (mesh)! 
Mijn beste,
Een zeer geslaagde combinatie. Zowel horloge, als horlogeband voelen elkander goed aan.
Wederzijds worden de kenmerken van groteske kracht, fraai design en kwaliteit gewaarborgd.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Kleur staat wel aardig, ben alleen niet zo’n fan van duikers op leer… Mesh is mijn keuze!
Leer is mooi maar ik vind deze combinatie niet helemaal gelukt.
Dan maar het Breitling rubber.
Band is heel mooi, horloge is heel mooi, maar de combinatie vind ik niet zo mooi (maar daar moet jij je natuurlijk lekker niets van aantrekken ;)). Een zwart-rubberen of mesh band staan geweldig op dit horloge (tu).
Groeten,
Niels
Een Fliegerband op een duiker,niet mijn smaak.
Waarom niet de originele mesh band staat toch veel mooier.
Een Fliegerband op een duiker,niet mijn smaak.
Waarom niet de originele mesh band staat toch veel
mooier.
Bij deze stelling kan ik mij aansluiten.
Langs de andere kant is het bruin wel leuk! (tu)
Gr, Glenn
Waarom niet de originele mesh band staat toch veel mooier.
Het antwoord op die vraag heb ik reeds gegeven.