Nieuwe creatie van Ko:-)

Paar weken terug had Ko twee bandjes te koop waaronder eentje gemaakt van het leer van een honkbalhandschoen. Helaas net te laat gereageerd, de band was al verkocht maar Ko zei dat hij nog wat leer overhad en er nog wel eentje voor me kon maken, tja das natuurlijk helemaal mooi omdat ik dan ook nog de bandlengte kon bepalen, gezien mijn dunne polsomtrek.
Zie hier de nieuwe creatie van Ko op de Magrette All Black, ik vind het een geslaagde combi.

Stoer man (tu)

Heel gaaf.

Bandje welk niemand heeft, 1 of a kind.
Die Ko is een vakman.

Supergaaf! Hele mooie band en mooie combinatie.

Prachtig (tu)

Cool, man!(tu)

Heel erg gaaf!!

Schitterende band! Ik heb ook een aantal banden van Ko, het is echt vakwerk…

Dick

Mooiste combinatie die ik tot nu toe heb gezien op deze Magrette. Zeer geslaagd. Wat mij betreft … 5 stars baby :}

Mooi hoor.

Volgens mij zaten bij de band van die baseballhandschoen die hier is verkocht de letters “onderop”.

Hier zijn ze mooi zichtbaar.

Veel plezier er mee…

Groet Tecco

Leuk! We delen dezelfde handschoen!
Jur

Wat grappig Jur, ik vond de band ook veel soepeler dan ik had verwacht, er hangt ook zo’n lekkere old skool vintage geur aan:-)

@Tecco, Kan me niet precies herinneren hoe dat bij de eerste band was, maar ik vond hem meteen erg gaaf, dus blij dat Ko er nog eentje kon maken.
Ko gaf me nog de keus de tekst evt aan de binnenkant te doen maar aan de buitenkant geeft hem nog net wat extra’s.

Heel mooi. En leuk dat twee mensen dezelfde handschoen delen.

Ik kon van die handschoen net drie banden maken.
De eerste had de tekst aan de binnenkant. Die stond hier te koop en ging naar Jur.
De tweede ging naar Lowlander en Jur kocht de derde ook nog, nu met tekst aan de buitenkant.
Fijn zo te lezen dat ze bij liefhebbers terecht zijn gekomen.

Ko

Even raden…Rawlings ?

vinrouge Schreef:

Even raden…Rawlings ?

geen idee, dat weet alleen de maker:-)

In ieder geval prachtig staaltje vakwerk.
Ik heb die Magrette ook en na het dragen met een stijve lederen band toch maar opnieuw op rubber gezet.
Maar met deze band waardeer het het horloge helemaal op.
Ik zou hem zelf per direct bestellen.
Dus van harte aan de maker en de koper, het is enorm mooi!

Nu snap ik waarom er altijd handschoenen verdwenen met gym op school! Ziet er uit als vakwerk en die handschoenen zijn altijd gemaakt van mooi dik leer.

Ik heb nog wel enkele gebruikte handschoenen hoor !!!
Mijn baseballcarriere zit er al even op en met een zoon in de hoofdklasse ligt hier wel wat natuurlijk :wink:

Erg geslaagd! Prachtige kombi.