Nieuwe CW aanwinst in aantocht

Enige tijd gelden heb ik een discussie gestart over de Christopher Ward horloges. Ik dacht dat het om een nieuw merk ging, maar dat bleek niet zo te zijn. Ze bestaan al enige tijd.
Ik heb de modellen op de site bekeken en besloten de brochure op te vragen en die heb ik inmiddels ontvangen.
Er zijn hele fraaie modellen bij en wat niet onbelangrijk is, er zitten Zwitserse uurwerken in.
Er was een model dat mij toch wel aansprak en dat was de Malvern Aviator. Dit is een limited edition en er worden er 1936 gemaakt. Dit aantal is niet zomaar gekozen, maar als eerbetoon aan het eerste polshorloge zoals dat door IWC in 1936 voor piloten is gemaakt.
Het is een automaat voorzien van een ETA 2824-2 uurwerk met zichtbodem en heeft een bijzonder mooie uitstraling. Het is pas leverbaar vanaf 4 juni 2008.
Op dit moment kun je een reservering maken en dan krijg je nog korting ook op de basisprijs.

Dus heb ik dit horloge besteld. Als voorbeeld heb ik een foto uit de catalogus geleend. Nog even wachten tot beging juni en dan komen de originele.

Aangezien ik nog wat vragen had, is er daardoor tevens een hele leuke correspondentie ontstaan met Chris zelf en later met zijn vrouw, die overigens Nederlandse blijkt te zijn.

Je hebt het er maar druk mee Ed!

Veel plezier met wachten op dit prachtige horloge en voor straks heel veel draagplezier!

Mooi horloge met een chique uitstraling!

Ja Joram, vandaag vrije dag, dus ik dacht ga maar eens wat posten.

Hardstikke leuk hoor Ed, heb ik wat moois om te zien/lezen!

Mooi Ed. CW heeft best mooie horloges! Er zijn er geregeld al meer van dit merk langsgekomen en die zien er goed uit.
Nu maar wachten… wachten… en wachten…

Ik heb al een tijdje een oogje op de C1 Russel van Christopher Ward. En die komt zeker een keer.

Andre,

Daartussen heb ik ook zitten twijfelen, maar uiteindelijk toch voor de Aviator gekozen, mede vanwege het verhaal daarachter, de uitvoering, de Eta automaat en de limited edition.