Nieuwe daily Max €1000

Rustig aan, ik spreek je aan en jij kiest ervoor je aangevallen te voelen. De andere keuze was dat je de informatie voor lief nam en het zag als een waarschuwing.
Niet miepen als je een ban krijgt.

Er zal mijns inziens een reden zijn dat je geen toegang hebt tot blauw. Niet dat het mij aangaat.

Voor +/- 1000?:innocent:

1 like

Als hij goed uitgelijnd is :sunglasses: maar dan is er de kwestie van de stalen band die ik extra moet kopen… :zipper_mouth_face:

1 like

Hoe groot is je polsomtrek? Had hem al gezien in een review hier… ziet er mooi uit maar de grootte baart me zorgen

1 like

Al gehad en idd iets te saai :sweat_smile:

Ik voel me niet aangevallen alleen ik zie het probleem niet…ik bied hier niets aan alleen via Pb en reageer dan op de opmerking van @Drebin

Mocht dit gezien worden als iets wat een ban oplevert zou ik dat zeer raar vinden, gebeurt wel vaker hier lijkt me.

Ps: ik mag hier niet het horloge aanbieden omdat ik dit jaar al 24 advertenties aangemaakt heb dus moet nog een klein maandje wachten op het nieuwe jaar.

2 likes

Goed zo.

:joy:

1 like

Ok hier heb je misschien een punt alleen dit gebeurt toch wel erg vaak hier op het forum…

2 likes

DS30 is idd ook fijn :smiley:

3 likes

Ongeveer 17,5cm maar valt irl erg mee, hij is zeker een stuk kleiner dan de normale Turtle

1 like

Bedankt :grin:!

1 like

Zeg dames laat mij hier buiten. Mij boeit het geen reedt wie wat waar aanbied. Een koper moet zelf weten of hij koopt of niet.

Maar ik verwacht wel mijn aandeel betaalt te krijgen…

3 likes

Het is een ziekte Luuk :rofl:

3 likes

Tuurlijk!

Als die niet per se nieuw moet:

fliegeruhr_36_hand_logo-1300

1 like

39 mm met vintage uitstraling. Zo goed als gelijk aan t origineel uit de jaren 70. Mooi merk met mooie historie

6 likes

Als je toch die Hamilton op je lijst heb staan…

Die is namelijk goedkoper en mooiere plexiglas! Vorig voorraadje was uitverkocht, maar vanaf vandaag weer beschikbaar.

4 likes

Wauw dat is echt een mooi horloge met prima specs voor dat bedrag. Moet me heel erg inhouden om hem niet te bestellen.:joy:

Het grappige is… Ik heb het net besteld. Dus als er uiteindelijk toch geen klik is, dan weet ik je te vinden!

3 likes

Hi GMT,

Zou je mij kunnen laten weten welk mer / type deze pilot is? Hele gave dial kleur en mooie kroon. :ok_hand:

Alvast bedankt :+1: