Nieuwe daily Max €1000

Met de bb58 die net weg is ga ik tot de OP binnen is op zoek naar een nieuwe daily watch.

• +/-€1000
    36-41mm
    Liefst iets in lijn van de bb58 aangezien dit 1 van de weinige horloges geweest is die ik het liefst gedragen heb (tot nu toe)
    Hieronder wat voorbeelden van horloges die ik wel kan smaken.

6 likes

Dan is dit wellicht ook wat: fris horloge met vintage uitstraling. 39 mm en binnen budget. Ik vind ze in ieder geval geslaagd!

2 likes

Hier mijn Seiko, lijkt me een mooie beater :grimacing::sweat_smile::wink:

Ps: je mag me altijd een Pb sturen :wink:

12 likes

image

image

4 likes

SPB147, beste koop.

In het blauw staat er eentje voor een keurige prijs.

Pb @Time_Lord even. Gerard, ik zie de 10% wel
Gestort worden, dank!

6 likes

Haha heb die van mij al aangeboden :wink:

2 likes

Oops, verkeerd gelezen, deze is maar €375🤐

1 like

1 like
1 like

Echt alsjeblieft, ik zal het blijven zeggen; Damasko DS30 is een geweldige optie. De Speedbird van Timefactors is een echt flieger, ook heel mooi

1 like

Deze en dan de zwarte. Blauwe heb ik onderweg.

8 likes

Iets andere Certina dan uit je openingspost.
En voor de helft van je budget:

Mooie achterkant ook :slight_smile:

2 likes

Ik dacht dat jij hier niets meer mocht aanbieden.
Of iets genuanceerder; heb jij toegang tot het blauwe gedeelte?

1 like

Deze SPB153j bevalt mij erg goed. Wel wat groter met 42mm, maar met een lug-to-lug van 47 :ok_hand:t2:

5 likes

Nee goed opgemerkt, heb via MP een advertentie maar als iemand iets zoekt mag ik hem volgens mij toch gewoon via een Pb benaderen lijkt me of is dat ook al verboden :thinking:

2 likes

Oris 65, all day, everyday!

1 like

Sinn 556! Maar wellicht tikkeltje te saai

Dat is niet aan mij. Maar ik dacht dat de andere handelaren niet hun waar in gezocht topics mogen plempen.
En voor de duidelijkheid, het was een openbare post, geen PB. Anders kon ik het natuurlijk niet zien.

1 like

Ben ik een handelaar ??? Volgens mij heb ik geen BTW Nr en/of verkoop site…

Erg apart dat je dit naar voren moet brengen maar goed als je er een punt van wil maken kun je altijd @jur een Pb sturen en die vraag bij hem neerleggen…

3 likes

Damasko ds30.

2 likes