Hallo,
Ik zag zonet dat Damasko een nieuwe versie heeft van zijn klassieke piloot. De DA20, een vintage uitziende klok.
crème dial en zwarte wijzers op een lederen band, best knap
Hallo,
Ik zag zonet dat Damasko een nieuwe versie heeft van zijn klassieke piloot. De DA20, een vintage uitziende klok.
crème dial en zwarte wijzers op een lederen band, best knap
Dat is toch gewoon een vieze DA37? 
Het sterke punt van Damasko is in mijn ogen de industriele, heldere look.
Form follows function en perfecte afleesbaarheid. Daar vind ik een creme dial niet echt tussen passen.
Het is mij niet duidelijk waarom “form follows function” wel tot een witte wijzerplaat met zwarte wijzers zou kunnen leiden en niet tot een zandkleurige plaat met bruine wijzers
. Wellicht is “form follow function” niet waar het hier om gaat. Ik denk dat de afleesbaarheid prima is.
Geslaagde combinatie wat mij betreft!
Kleine correctie, blijkbaar zijn het bruine en geen zwarte wijzers.
Misschien geen industriële look, maar geeft het juist een beetje warmte.
Is wat mij betreft een leuke bijkomende optie, naast de gele en blauwe secondewijzers een andere manier om er uit te springen.
Vind um tof… alleen de prijs niet… 
knap horloge!!!
Ben het helemaal met je eens 
What a beauty!
+1
Die felle tinten spreken me niet aan.

Felle kleuren. Ik zie zachte beige/zandkleurig met donderbruin. Grapje of heeft een van ons beide een nieuw beeldscherm nodig
?
Haha, nee t was n reactie op de opmerking v klongy: “is wat mij betreft een leuke bijkomende optie, naast de gele en blauwe secondewijzers een andere manier om er uit te springen.”
Ik vind t vaak jammer dat veel vd modellen die ik interessant vind, helaas n rode, gele of ergens n blauw tintje hebben.
Deze met beige en zwart vind ik juist wel mooi, hoewel m’n voorkeur zou zijn n da 36 of 38 met n zwarte seconde wijzer met n wit tipje lume op t uiteinde.
Nú begrijp ik het
Heb soms nog wel eens moeite om het verloop van de discussie in het nieuwe forum te volgen…
Vind het een beetje on-Damasko…
Het feit dat je iets (meer) te kiezen krijgt is al zeer on-Damasko
. Maar de nieuwe aandeelhouders zullen meer volume willen zien. En dat vind ik niet erg. Nu nog het concept van klantvriendelijkheid leren & ze komen er wel…
Je bent niet de enige… ik ook geregeld. Daarom heb ik liever de quotes.
Me2, vandaar dat ik liever een DA36 of 38 zonder gekleurde tinten heb. Hoewel ik de DA20 wel mooi vind.