Nieuwe dealer cvdk

Mooi weer een dealer erbij voor van der Klaauw . http://www.interwatch.nl/

Best gek!!

Ik denk niet dat Interwatch een officiele dealer voor CvdK horloges is.

Op de site van CvdK staan 5 dealers in Nederland genoemd, en Interwatch staat er niet bij.

gr,
Hans Mennink

Interwatch heeft toch anders een behoorlijke collectie liggen in Zwaagdijk,ook de duurdere ik weet zeker dat ze door CVDK zijn geleverd.
Wellicht zal hij in de toekomst op de site staan als dealer in NL.het aanbod is groter dan bv AWCO

Ik dacht dat AWCO Hoofd - dealer was voor CvdK ?

Ik weet niet of er iets bestaat als Hoofd-dealerschap voor CvdK horloges. AWCO is wel het meest actief…

gr,
Hans Mennink

Maar wat ik mij dan afvraag is, hoe komen Interwatch aan al die van der Klaauws, gezien hij er maar een aantal per jaar maakt. Zijn deze wel nieuw of zijn dit al oudere modellen? etc etc. :slight_smile:

Van Dhr. van der Klaauw kreeg ik de volgende informatie:

Interwatch heeft een eigen klantenkring, en daaruit ontstond ook vraag naar de horloges van Christiaan van der Klaauw. Interwatch heeft uitdrukkelijke toestemming gekregen om afbeeldingen van het werk van Christiaan te gebruiken op zijn site. Interwatch heeft de horloges niet zelf op voorraad, daarom staat hij ook niet als officiele dealer vermeld op de site van van der Klaauw.

Dat maakt een hoop duidelijk. Als je via Interwatch een van der Klaauw horloge koopt zijn het nieuwe horloges, en gaat het dus gewoon via het normale circuit, met alle garanties e.d.

gr,
Hans Mennink

Dat maakt alles duidelijker,Thx voor de juiste aanvulling.
Wat zijn ze toch mooi die klokken uit Joure.

Ik heb ook geen idee Hans, het is in iedergeval wat op hun site staat… link
http://www.amsterdamwatchcompany.nl/wie.php

scarabe Schreef:

Interwatch heeft toch anders een behoorlijke
collectie liggen in Zwaagdijk,ook de duurdere ik
weet zeker dat ze door CVDK zijn geleverd.
Wellicht zal hij in de toekomst op de site staan
als dealer in NL.het aanbod is groter dan bv AWCO

Heb je de verzameling gezien dan bij Interwatch of van horen/zeggen?

Een vriend van mij heeft er pas een Breitling gehaald,en die heeft een eclips vastgehad, maar ook een Ariadne, volgens hem waren er nog meer, de eigenaar vertelde hem dat hij dealer was van cvdk,verder weet ik het ook niet, wel dat je er goed word behandeld geen kouwe kak zoals in veel zaken.
Ik zal nog wel verdere info vergaren.Lijkt mij als je cvdk belt en hem vraagt hoe de vork in de steel zit dat je dan ook een goed antwoord krijgt.

Hoe ze het doen doen ze het, maar ze weten wel atlijd mooie horloge’s te fixen:

[quote]Christiaan v/d Klaauw

Prachtige en zeer zeldzame Christiaan v/d Klaauw, uitgevoerd in het 18 krt rosegoud. Met de hand quillocheerde zilveren wijzerplaat met dag-, maand-, datum en maanstand aanduiding. Open achterkant waardoor het oude (handopdraai) kaliber Valjoux 88 uit de jaren 60 goed zichtbaar is. Het betreft hier een exemplaar uit de begin periode dat de heer Van der Klaauw de overstap maakte naar het produceren van pols-horloge’s. Dit model, wat ook wel als de voorlopiger kan worden gezien van de succesvolle Ariadne, is nooit officieel in productie geweest, maar op speciaal verzoek vervaardigd voor prive doeleinden.

Gelimiteerd op slechts 20 stuks en derhalve voor de ware Van der Klaauw liefhebbers een UNIEKE kans !!

Horloge is in ongedragen staat en compleet met doos en papieren.

[/quote]

Mooi horloge, eigenlijk jammer dat de dagaanduiding engels is.
Trouwens mij cvdk verkocht, heb ingeruild op een mooi schilderij van Mauve, bij een colega handelaar die ik nog geregeld zie. Dus nu weer zoeken voor een andere,ik vind de Real moon wel erg mooi ik vind goud best wel mooi maar mijn voorkeur gaat toch uit naar staal.

Inderdaad een bijzonder horloge ,…