Nieuwe deelnemer

Hoi,
Ik ben Marc, 60 jaar, al zo’n 30 jaar liefhebber van vintage-style horloges. Mijn voorkeur heeft zich ontwikkeld richting ‘echte’ vintage horloges met name ‘bullseye’ wijzerplaten maar die zijn vaak te klein voor mijn smaak. Ik geef niet veel om merken maar houd gewoon van mooie vintage dingen (interieur, auto’s, radio’s etc)
Op Watchuseek ben ik wel al een paar jaar actief. Dat is een leuk forum maar het is ook leuk om met landgenoten ervaringen uit te wisselen, vandaar.
Om een idee te krijgen van mijn verzameling een fotootje:

Boven van links naar rechts: Davosa aviator Quartz (Zwitsers), vintage Red Zaria (Russisch), Festina F6857/2 (Spaans), Henry London Knightsbridge (UK), Zeno Pilot Automatic (Zwitsers)
Onder van links naar rechts: Smith Everest (UK), Vratislavia Pan-Africa (Pools), vintage Rotval (Zwitsers, gemodificeerd), Lip General de Gaulle (Frans), vintage Omega (Zwitsers, gemodificeerd)

62 likes

Welkom op dit mooie forum. Veel plezier hier.

En welkom, geniet van jouw collectie!

Mijn beste,

Marc, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Hallo Marc, welkom op ons leuke forum. Mooie en vooral bijzondere collectie heb je :+1:t3:

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:

Welkom en mooie collectie!

welkom-home

Welkom op het HF

Welkom. Mooie collectie heb je.

Wat een gave collectie heb je! Welkom :wave:

+Wat @Dao zegt, hele mooie combinaties :+1::+1:!

2 likes

Welkom!

Welkom! Mooie collectie en vooral een compliment voor je bandenkeuze bij ieder horloge. Zelden zoveel goede matches bij elkaar gezien, en vaak ook wat bijzonders waar ik zelf niet snel op zou komen. Mooi!

1 like

Marc, dat zijn een paar beauties! Welkom op het HF!

Welkom :smiley:

Welkom op HF Marc :+1:t2:

Welkom…:+1:

Welkom Marc, districtgenoot, op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Vintage, daar zijn voldoende liefhebbers van op dit forum, dus genoeg gespreksstof verwacht ik voor jou!

Een mooie tijd hier toegewenst.

Hartelijk welkom!