Nieuwe Deep Blue Master 1000 Ceramic

In 7 variaties, kreeg de 7e er niet op… :smile:

316L Stainless Steel Case
44mm width, 51mm Lug to Lug, 15mm thick
1000FT/330M Water resistant
Screw down crown and Case back
Stainless Steel -120 Click unidirectional LUME CERAMIC Bezel
Caliber Seiko NH 35 Automatic Movement
21,600 VPH 24 Jewels with Date
Sapphire Crystal, AR coated - Scratch resistant
Superluminova INNER LUME RING Hour markers and hands
Helium Release valve 10 o’clock position
22mm Bracelet Stainless ,Push button Deployant , Tension Pins

-> Site

3 likes

Erg mooi hoor.

1 like

Even een aanvulling, je krijgt nu 40% korting met code FORTY en extra korting op verzending met cyber shipping.

1 like

Kewl Floris!! Thanks voor deze aanvulling! :slight_smile:

1 like

Vandaag voor een leuke prijs bij de horloge vandaag. Twijfel, twijfel. Toch wel een leuke klok voor derbij ;-). Saffier en automaat voor dit geld…

Edit: de blauwe besteld :slight_smile: Betaling achteraf zonder extra kosten. Levering rond 23 februari.

1 like

Dat doe je goed.
Ben ook nog aan het twijfelen voor de zwarte met blauwe dials.
Toch maar weer ruimte gaan maken in de kist.
Pff lastig al dat geflipper.

1 like

Is het NH caliber van Seiko niet erg ‘basic’?

Dat wel natuurlijk. Maar wel ontzettend betrouwbaar en nauwkeurig voor het geld.

Wat @rednax ook al zegt, erg betrouwbaar en nauwkeurig uurwerkje. Ik heb er 4, allemaal lopen ze +3 seconden per etmaal zo uit de doos. eentje heb ik zelfs op +1 seconde weten te krijgen. En daarnaast niet van die rammelende herriemakers zoals de Miyota 8215.

1 like

Zie dat ze ook aangeboden worden op: http://www.europewebstore.com/deepbluewatches

Geen idee of het dan goedkoper is (vanwege verzendkosten, tax)?

Ik heb hem ook zojuist besteld op horloge2daag.
Wil toch een keer een deep blue hebben. Vind ik het niks, gaat ie zo weer in de verkoop. Voor deze prijs zal het verlies dan niet erg groot zijn.

1 like

Daar is dit model 100 euro duurder, dus goedkoper ivm tax en verzendkosten zal het niet zijn :wink: