Nieuwe Diver gezocht

Beste leuten,

Ik heb enige tijd geleden een seiko monster gekocht en ik vind het een mooi horloge. Ik moet zeggen dat hierdoor mijn aandacht voor divers is vergroot en ben daarom ook op zoek naar een nieuwe mooie diver. Mijn vraag is dan ook of jullie mij kunnen helpen. Zelf heb ik al bij invicta, citizen, seiko en steinhart gekeken.

De looks van de steinhart ocean 1 vintage red (dus zonder loep) bevallen mij erg goed.
Verder geef ik de voorkeur aan een automaat en heb ik een budget van maximaal 400 euro voor dit horloge.

In afwachting van uw reactie,

Peter

Als je de steinhart leuk vind dan doe je die toch? Archimedes schiet me te binnen. Een tweedehands Sumo. Ollech en Waijs (op de Site van gnomon watches) Boschett. Succes!

…of als je er vier wilt http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,242118 :slight_smile:

Groeten,

Stefan

Oriënt Blue Mako. Ik heb hem nu een week en doe hem domweg niet meer af.

Hoi Peter,

Op de volgende pagina is zo’n beetje alles te vinden wat er op duikergebied te koop is in de wereld.
[ul]http://www.oceanictime.blogspot.com/[/url]
Succes.

Groetjes,
Flip.

Ik vind deze mooi. Christopher Ward brengt in oktober dit horloge. Prachtige duiker vind ik voor GBP 299.

Stretch je budget heel iets en haal je zo’n ubergave Helson.

Een mooie helson shark diver.
X(X(X(

Roland Kemmner (op Ebay heet hij Erkahund) maakt zeer betaalbare en kwalitatief goede horloges, ook divers, en in principe kun je je eigen kleurstelling kiezen.En het voordeel is dat je nog flink wat overhoudt van die €400.
Groet Roelof

Combi van opgelegde glimmende indexen en niet glimmende wijzers vind ik niet zo van dit model.

Je hebt natuurlijk al een Seiko, maar Seiko heeft ook nog andere mooie duikers. Zelf vind ik de SKX007, SRP043, SKZ271. Bij de laatste 2 moet je wel oppassen of de kast niet te groot voor je gevoel is.

Bedankt voor de vele reacties!

Ik zal me even gaan verdiepen in de vele genoemde modellen/merken.
Ik laat binnenkort weten welke het gaat worden.

Groeten