Nieuwe Doxa 600T Pacific in titanium

Oh gelukkig. Dan zie ik het toch goed!:nerd_face:

1 like

Zoals de TGV Squale inderdaad.

Maar bijvoorbeeld een Oris x Hodinkee of een Zodiac x WindUp of een blabla x blabla. En dan dat het blogje exclusief die “limited” mag verpatsen tegen een fijne premium. Voor het merk en blogje een prima verdienmodel natuurlijk.

Dat zijn blogs die zijn ontstaan voor en door liefhebbers, zich nog steeds zo profileren, maar premiums pakken over de ruggen van diezelfde liefhebbers. Ik spuug daar op.

3 likes

Kleur is ok, maar het is niet mijn Squale azuur. Dus eigenlijk is dit het liefdeskind van een Boldr en een Squale? Maar dan mat?

1 like

Ik moest hem even googelen en zag toen dat ik de Boldr wel al eens eerder had gezien. En toen ook mooi vond, maar nog niet doorhad dat de kast misschien wel geleend/geripped was van Doxa. :face_with_raised_eyebrow:

Dat heb je heel scherp gezien! :face_with_monocle:

2 likes

I hear you! Deze was alleen bij Doxa te bestellen. (Maar wat er achter de schermen gebeurt, weet ik natuurlijk ook niet. 200 stuks voor een redelijke prijs lijkt me legit.)

Waarbij aangetekend dat de Boldr weer een bastaard is van de oude Doxa Aubry modellen uit de eighties.

1 like

Juist! :+1:

Als ze met een nieuwe versie komen van die van jou, dan heb ik interesse.

Die kleurstelling van deze nieuwe 600T is mij een beetje teveel Playmobil/Lego.

1 like

Ik vind dit wel een cool horloge.
Leuk voor erbij, ideaal op de dagen dat de midlifecrisis hard toeslaat .

Tof

2 likes

Precies dit.

Vooralsnog hou ik het mooi bij de 300.

5 likes

inderdaad, gaat nog steeds niks boven een sub!!!

1 like

Heel mooi. Veel draagplezier.

1 like