Nieuwe Doxa 600T Pacific in titanium

Heeft iemand deze al (online) gezien of misschien zelfs wel besteld? Ik vind hem erg mooi; goede maat en cool ontwerp, titanium en in een eigenzinnige kleur. Het ontwerp van de kast stamt uit de Aubry-tijd (80’s).

Deze versie is gelimiteerd (200 stuks) en in samenwerking met Time &Tide ontwikkeld. Dat laatste staat gelukkig niet op de wijzerplaat maar alleen op het achterdeksel.

Misschien het begin van een nieuwe serie?

De inspiratiebron:

Meer info:

11 likes

:star_struck: Wat een knaller, sporty toolwatch op zn best!

1 like

Best wel een leuk ding. Zou ik best eens willen dragen in de zomer.

1 like

Leuke kast. Mindere kleurstelling.

4 likes

Ik wacht nog steeds tot ze wat met die Synchron modellen doen :joy:

1 like

Hij is al uitverkocht helaas. Erg tof zo als no-date.

1 like

Zeker. Tof model maar een dikkertje en ergens spuug ik op de zogenaamde samenwerkingen met horlogeblogs. Moet zeggen dat ik me wel ff heb ingelezen over dit model maar voor deze centjes anytime eerder een Duitse toolwatch :facepunch:

3 likes

Ik vind vooral die kast heel gaaf, dat blauw is mij net allemaal net iets te veel

2 likes

Die kast is bijna 15mm dik. Komop zeg
Je zinkt als je daarmee gaat duiken.

2 likes

Als Doxa liefhebber en bezitter van een originele sub 600 vind het in ieder geval helemaal niets. Lijkt een speelgoed horloge :worried:. Geef mij maar “the real deal”. :blush:

20 likes

Geweldig :ok_hand:

1 like

Vind ik wel gaaf, alleen niet in die kleur.
Beetje geduld, ik vermoed dat we in de toekomst wel nog de Divingstar, Sharkhunter en Searambler versie zullen zien langskomen.

Wat betreft die dikte van 14,15mm, de kast heeft de maten van het origineel.

3 likes

#MeToo

Hoe bedoel je dat precies? Als je bedoelt horloges met een logo van een of adere vage site, ben ik het helemaal met je eens. Gelukkig staat hier alleen een kleine tekst op het achterdeksel.

Sowieso mag een wijzerblad (zeker van een duikhorloge) van mij zo clean mogelijk blijven. (Behalve misschien in het geval van Comex, La Spirotechnique, Aqualung, US Divers, etc. :thinking:)

Geen datum is wat mij betreft ook mooier.

Daarom is ie ook van titanium. :smile:

Die van jou is echt prachtig. :heart_eyes: Maar had je het leuker gevonden als ze de jouwe hadden gekopieerd? (Ik in jouw situatie niet.)

Dat zou een zoektocht worden. Maar ik bedoelde dat dit ‘bergje Doxa’s’ de inspiratiebron voor Doxa zelf was. Net als die Aubry Doxa van @WVE ; zelfde kastvorm.

Dat gaat waarschijnlijk niet meevallen, ben ik bang. Maar alle tips zijn welkom! :wink:

Smaken verschillen (gelukkig). En Doxa toont hier toch lef? Niet het zoveelste horloge, dat teruggrijpt naar vroeger, in veilig zwart, zilver of (al heel gewaagd) oranje. Wat mij betreft is de kleur (zeker voor in de zomer) juist erg gaaf.

Dus als iemand er een te koop weet te vinden, hoor ik het erg graag! :ok_hand:

(En nee, ik heb helaas geen aandelen Doxa. :smile: )

6 likes

goed dat ze verschillende modellen uitbrengen maar dit doet mij echt he…le…maal niks!

1 like

precies dit…

1 like

Wel erg blauw in mijn ogen…

1 like

Nee, hij is ook echt blauw. :joy:

En begrijp me niet verkeerd, kleur is goed. Er is al genoeg saais te vinden in horloge land maar hier gaat er qua design toch iets mis.

1 like

Tof. De kast doet me aan een Boldr Venture denken.

1 like

Deze caseshape doet t m niet voor mij… en dan straight endlinks. Nah.

1 like