Nieuwe Doxa Sub300 Carbon edities

Vers van de pers. Doxa heeft nu ook andere kleuren uitgebracht in de carbon series. Voorheen alleen de gelimiteerde zwarte carbon Aqualung plaat met gele accenten. Nu dus ook het overige kleuren palet.

8 likes

Zo, die Aquamarine is lekker zeg. Oranje ook btw.

afbeelding

6 likes

Ik vind die gele ook wel nice met die zwarte band, lekker contrasterend. Heel apart ook die kast zo.

Ik vind die kast heel vet. Dat past wel bij een ruige duiker.

Ik vind het niks !
Geef mij maar staal.
Hou niet zo van plastic.
En ziet er een beetje klein uit.
Maar dat is mijn mening natuurlijk.

4 likes

Carbon :weary:

2 likes

Ben benieuwd wat de prijzen gaan zijn. De Carbon Aqualung kost iets van 4800 euro. Dus dat is vrij fors. Vind het wel de mooiste carbon versie met die geklle accenten en de carbon wijzerplaat…

2 likes

Net onder de 4k. Staan op de site

1 like

Check! Dat was vanochtend nog niet het geval. Top. Nog steeds wel aan de prijs. Maar voor zo’n vintage inspired icoon in full carbon denk ik wel een schappelijke prijs.

1 like

Oh, nu wel. Vanmorgen toen ik keek wel een afbeelding, maar meer nog niet.
4k is niet weinig, maar voor een carbon Doxa duiker niet boven verwachting hoog.

1 like

Ik vind hem leuk maar begrijp niet waarom die prijs gerechtvaardigd zou zijn.

1 like

Een sub300 is toch 1800? Dan 2k meer voor alleen de carbon kast? Fors.

1 like

Productie proces van een Carbon kast is wel een stukje complexer. Relatief ook vrij nieuwe ontwikkeling in de wereld der horlogerie. Daar betaal je dan uiteraard voor…

300T is 1800 volgens mij is deze gebaseerd op de 300 zonder T. Die is 2500. Dan alsnog een flink verschil maar goed…

Ben normaal niet zo van de zwarte kasten, maar deze kan het hebben met die felgekleurde wijzerplaten.