Nieuwe Doxa Sub300

Hallo allemaal,

Doxa heeft zojuist de nieuwe Sub300 aangekondigd. Met gebold glas en een COSC certified ETA 2824-2 uurwerk. 42.5mm diameter. 45mm lug to lug en 13.4mm dik. Beads of rice bracelet of rubber. SuperLuminova en 300 meter water resistant. Ohja hij is ook weer een stukje duurder geworden. €2490 ipv €1890 euro (op staal).

  • Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

Het lijkt erop dat zowel de nieuwe Sub300 als de eerdere Sub300T naast elkaar leverbaar blijven. Beide staan nog op de site.

Welke heeft je voorkeur?

  • Sub300
  • Sub300T

0 stemmers

Cheers! Let’s talk watches.

2 likes

Ik mis de let’s talk watches. :cry:

Yay, alleen moet het andersom.

1 like

Neen kan niet wennen aan die plakplaatjes / painted indexen, al helemaal niet in die prijsklasse. Verder prima dingen.
Let’s talk watches :+1:

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Sub300T. Die is 1200 meter water resistant en heeft niet dat gebolde glas. Scheelt ook 600 piek.

2 likes

Ik vind de verhouding van de wijzerplaat ten opzichte van de kast typisch en dat bolle saffier benadrukt dat nog eens. De plaat toont (te) klein en ik krijg het gevoel door een loupe te kijken door het dikke saffier, en het lijkt alsof er een klein randje van de buitenkant van de plaat afvalt. Misschien valt het in het echt erg mee, de kleuren vind ik heel tof en verdere uitvoering vind ik echt tof gedaan.

1 like

Nu snap ik Doxa niet meer. De decompressie ring in meters is wat ze beter voor de 50th anniversary hadden gebruikt zoals ik in 2015 al had voorgesteld op het Doxa forum.

Ik vind ze prachtig. Dat bolle glas hoeft van mij niet. Maar zie ook de verschillen niet helemaal bij Doxa. Maar ben blij dat ik er een heb. Ze zijn wel apart. En dat is zo mooi.

1 like

Ik vind de Sub300T zonder gebold glas ook mooier

1 like

Gewoon deze uitvoering, staat het dichtst bij het oorspronkelijke model

maar das mijn mening…

2 likes

De nieuwe 300 staat nogtans veel dichter bij het oorspronkelijk model

Foto van Monochome-watches

1 like

Klopt maar de sharkhunter in deze uitvoering zit het dichtst tegen de orginele…