Nieuwe duiker gezocht, help!

Nou! Soms krijg je toch nieuwe horloges te zien, of wil je zeggen dat je alles weet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Tsja. Gelukkig lijkt je horloge wel op je vrouw. Je moet dr iedere dag weer opnieuw opwinden.

1 like

Inderdaad, de Omega Seamaster prof is voor iets meer dan 2.000,- te vinden met ceramische bezel.
Topper!

Elke dag???

@anon6642611EV
Niks mis met adviezen vragen toch? Je kan toch nooit van alle merken alle modellen kennen. Ik heb er nu ook weer. Gezien waar ik het bestaan niet van wist.

2 likes

Tudor Black Bay of Pelagos zijn mooie opties denk ik

1 like

Beetje aan dat knopje draaien is geen probleem, toch?

1 like

Deze was nog niet genoemd volgens mij, maar mag absoluut niet ontbreken!

De longines legend diver.

3 likes

Blauw en zwart, titanium
Een plaatje, ik heb hem ook, limited van 456 stuks

:heart_eyes:

1 like

Deze kende ik niet, erg strak en clean!

Ik had hem genoemd, maar zonder de foto. :wink:
Geweldige klok, die zeker opnieuw over het voetlicht mag worden gebracht. :+1:

2 likes

Is een Italiaanse professional duiker uurwerk

https://www.google.be/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwjQ5N6xk9XWAhXMXBoKHeJTB4cQFggnMAA&url=https%3A%2F%2Fwww.unimaticwatches.com%2F&usg=AOvVaw1ZKfYSgG0ABZIvL5OfNivY

Grazie mille!

1 like

Is dit horloge te koop voor € 3000? Ik kan hem nergens vinden voor die prijs.

3.000 en een beetje…

In NL overigens voor 4320.- bij wwwatches.nl

2 likes

Allereerst bedankt voor alle reacties!

@anon6642611EV Ik hoopte idd een aantal horloges tegen te komen waar ik nog niet aan gedacht of nog nooit van gehoord had, en dat is zeker gelukt!

Ik ga serieus kijken naar de Seamaster Professional en de 300, waarbij die laatste voor mij echt de wauw factor heeft maar is wel behoorlijk duurder dan wat ik in gedachten had eraan uit te geven.

De Oris Aquis ticks all the boxes maar is lastig / onmogelijk met banden wisselen. Niet dat ik een fervent wisselaar ben, maar vind de standaard rubberen band helemaal niks. De 65 ga ik ondanks de drukkere bezel zeker ook proberen!

De Crepas Cayman is de reden waarom ik dit topic geopend heb :slight_smile: Nog nooit van gehoord maar precies wat ik zoek! Zeker een geslaagd alternatief t.ov. de Seamaster 300 voor een hele nette prijs, alleen lastig te vinden denk ik. Bedankt voor de tip @Miez! De Halios lijkt er op en deze toevallig gezien in het blauwe deel en lijkt ook een serieuze optie! De Crepas is denk ik wel mooier…

De LLD heb ik geprobeerd en had voor mij IRL niet de wauw factor die ik op de foto’s dacht te zien.

Ik heb al 2 Meistersingers maar vind de nieuwe modellen niet allemaal even mooi, en heb al besloten dat de enige Meistersinger die er nog bij mag komen een Perigraph is :slight_smile:

De andere genoemde modellen sluiten niet aan bij wat ik zoek of ik heb er niets mee, maar toch bedankt voor het meedenken!

1 like

Hier 2 opties:

Tweedehands is de Superocean 42 wel te vinden voor je budget.

En ook de Seamaster is goed te vinden binnen je budget.

Ik heb hem gehad, zeker een top horloge maar houd er rekening mee dat het een zeer fors horloge is, zeker qua hoogte en bovendien groot draagt.

3 likes

Crepas een fors ding?..

Dan blijft de Halios over :joy:
Zal ik dan eindelijk en keer een goed advies geven ??

1 like