Ik zal jullie niet teveel lastig vallen met eennheel uitgebreid verhaal, want dat is bij deze niet van toepassing.
De Steeldive SD1970-6105 aka Capt. Willard hommage.
De kleine verschillen qua uiterlijk:
keramische platte bezel
vlak saffierglas
geen “pip” op de 12uur marker van de bezel
kroon zit voorbij de 4 uur marker
Verder is het natuurlijk niet met een Willard te vergelijken qua specs of totale afwerking, maar je moet ook in gedachten houden dat een Willard 10x zo duur is als deze Steeldive.
Maar ik moet zeggen dat ik heel erg aangenaam verrast ben. Veel horloge voor dit bedrag.
Ik heb de rubber band vervangen door een canvas band.
Welke hij goed kan hebben.
Dit horloge leent zich met zijn zwarte bezel en wijzerplaat goed voor bandenwissels!
Ja, het is een leuk ding en hij heeft gewoon goeie looks. Ik geloof dat dit best veel horloge voor het geld is. Dus waarom niet? Veel plezier ermee, deze zomer!
Ziet er leuk uit en ook zeer interessant, ook 62 mas ziet er leuk uit.
Misschien dat ik ook wel 1 ga bestellen. Een paar korte vraagjes, hoe lang duurde de levering en wat zijn ongeveer de bij komende kosten voor het invoeren, bij voorbaat dank
Even " In my defense" een Capt. Willard zit er voor mij gewoon even niet in qua funds. Er zijn andere prio’s nu in mijn leven die ook het 1 en ander kosten.
Ik vind het gewoon een heel gaaf model, dat ik erg graag wil hebben.
Bij mij duurde het ongeveer een dag of 10 dus nog best snel.
Het pakket wordt als postpakket verzonden met track-n-trace code. Al loopt die een beetje achter met updates die je krijgt.
Iedereen heeft recht op een mening en die zul je ook krijgen wanneer je iets online zet, maar gewoon lekker kopen en dragen wat je mooi vindt. Ik vind het een geslaagd model en kende dit nog niet. Dank voor het posten.
Simpelweg een heerlijke duiker
Dat het model niet ‘the real deal’ is doet er niks aan af, ik heb zelf een Steinhart pepsi waarmee ik ook enorm blij ben. Echter kan ik dagelijks wel ‘the real deal’ van paps bewonderen
Super gave klok, heb die van mij vandaag binnen gehad. Ben echt enorm verrast wat je krijgt voor 85 euro, wat een gave klok zeg. Heb ook een SKX maar heel eerlijk dit is toch net iets mooier Alleen een andere clasp besteld.