Neuh, iedereen die iets over de Trident zegt is er tevreden mee. Ik heb er lang naar zitten kijken, naar een Christopher Ward, maar ik vond de 38 vs 43 mm keuze belachelijk: Ik had een 40-41mm duiker gewild vanwege polsgrootte. Ook niet minder dan 40 ivm dikte en de klein ogende plaat. Ik ben toen op CW vs Squale uitgekomen, en kon de Squale van een forumlid aanschaffen. Vandaar.
Als ik nu een CW zou kopen zou het geen duiker worden. Ik zou dit aanschaffen:
Vele malen mooier dan de zoveelste obligate duiker. Als je een rustig horloge wilt, laat dan gewoon die rare bezel achterwege en neem dan iets in die geest. Of een Sinn 556, Alpinist, Archimede Outdoor⦠Allemaal duik-waardige 200m WR horloges zonder poespas.
Er zijn zat mensen van wie ik bepaald heb dat ze er voor lul bij lopen met zoān rare diesel tegel om de pols. Dat die mensen dat niet zo voelen is niet mijn tekortkoming, maar de hunne.
Daar moeten we een biertje op doen bij terugkomst.
Oke, dan doe ik ook mee. Ik heb een C60 GMT in 43mm en ben er zeker tevreden mee. Prima kwaliteit en afwerking van zowel kast, bracelet als de sluiting. Draagt wel flink, dus zou dan zeker de kleinere versie adviseren.
Ik heb een Casio Duro Marlin Diver. Voor die 60 euro prima klokje en 200 meter water resistant. Helaas en Quartz uurwerk maar ja wat wil je voor die prijs. Afwerking is wel boven verwachting
Voor mij een prima vakantie horloge/horloge voor op stap.
Ik heb hem ook, top ding die casio duro. Uit New York laten komen voor 40 dollar ex verzendkosten trouwens. En gelukkig geen extra douane kosten gehad.