Nieuwe duiker op rubber! En even voorstellen.

Hallo allemaal. Eerst maar eens even voorstellen. Mijn naam is Jody en het gebeurde allemaal z’n 9 jaar geleden. Op die dag kreeg ik een schitterende Breitling Superocean 42 cadeau en werd ik besmet met het virus. Enkele maanden daarna een Tissot Couturier aangeschaft en een paar jaar geleden is er een Tag bijgekomen. Vaak meegelezen op het forum maar het werd nu wel eens tijd voor een post. Inmiddels al weer een jaar of twee aan het oriënteren en nu tijd voor een nieuwe klok! Een duiker op rubber moet het gaan worden de gegadigden so far; de nieuwe Tissot Seastar, Oris Aquis/Dept Gauge, TAG AR.

Foto’tje van de collectie:

31 likes

Welkom op het forum , prachtige horloges heb je , vind de breitling echt gaaf , nog heel veel leesplezier.

Welkom en mooie collectie zo ver!

Welkom

Welkom :grin:

Welkom, leuk trio met name de Carrera!

Bedankt allen!

Welkom! Mooi collectie heb je :+1:

Welkom Jody. Mooie collectie heb je tot nu toe. Veel plezier op het forum.

Welkom ! Smaakvolle collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:
Veel plezier met het uitzoeken van je NA…
(Een Oris heb je nog niet in je collectie :innocent: )

Mijn beste,

Een ruimhartige introductie van een fraaie collectie horlogerie!!
Van harte welkom dan ook Jordy, binnen de gelederen van dit smaakvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! Enne, mooie collectie heb je al :+1:t2:

Welkom, veel lees en postplezier! :+1:t2:

Welkom en je Breitling is erg gaaf. :metal:t3:

Als het gaat om duikers op rubber is Seiko toch echt de koning als het gaat om een prijs/kwaliteit verhouding. Dus als het daily beater bedoeld is zou ik voor een Seiko gaan.

Welkom.
Mooie horloges.
Ben je kwaad :wink:?

1 like

Welkom op HF, mooie collectie ook.
En ja deze mag dan niet ontbreken in je collectie hier op HF


De SKX :smiley::joy:

2 likes

Welkom. TH en Tissot zijn erg mooi!!

Welkom op HF! En de Carrera is een plaatje! Ik zou zeggen in de duikersectie lekker een Aquaracer erbij! Ben al paar jaar erg tevreden over de mijne!

Welkom!