Nieuwe duiker vintage style gezocht

Ik ben in dubio. Ik wil graag een faux vintage duiker aanschaffen, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke. Op het moment twijfel ik tussen deze 2. Welke heeft jullie voorkeur? Het prijskaartje is vergelijkbaar.

  • Omega Seamaster 300
  • Jaeger LeCoultre Polaris
  • Jaeger LeCoultre Deap Sea

0 stemmers

Omega Seamaster 300 (foto van het forum gepikt)

Jaeger LeCoultre Polaris (foto van watchtime)

Of iets meer bijleggen voor een Memovox Deap Sea? (Foto van Monochrome) Ik vind de chrono eigenlijk mooier, maar ik heb al genoeg chrono’s

2 likes

Tussen de eerste twee duidelijk de Omega. Ik vind het lettertype van de JLC een afknapper. Maar die Memovox Deap Sea is wel weer erg mooi dan. :+1:

1 like

Ook hier de omega …ben een jlc fan maar tussen deze 3 , toch de omega .

1 like

Ik neig zelf ook naar de Omega. Deze heeft de mooiste maat en komt op bracelet. De Memovox vind ik op de foto’s het mooist, maar eigenlijk te duur (en dan die afschrijving)

1 like

Oris 65. Stukken goedkoper en ook top.

2 likes

Polaris by far. Interne duikbezel, twee kronen, die twaalf en die zes… prachtig!

1 like

Een poll toegevoegd

De Omega …No Doubt!

1 like

Polaris

1 like

JLC Polaris wat mij betreft denk ik…

Eerlijk gezegd het eerste duikertje waar ik aan dacht bij het lezen van de titel. Op de pols vele malen mooier dan op welke foto dan ook, goeie maat, mooie afwerking… tof ding.

Deze zijn ook retecool:

De 37mm Captain Cook.

Veul goedkoper dan de door de OP bevraagde drie horloges, maar zeker zo leuk.

7 likes

Onmogelijk uit deze drie te kiezen, alledrie wonderschoon!!! Maar als het moet omega, en doorsparen voor de polaris👌🏽

1 like

Wat leuk @Fate_Amenable_To_Change , van deze Rado had ik nog niet eerder gehoord. Dank!

1 like

Deze is leuk maar heeft ook een minpuntje.
Hij is maar 10ATM, beetje mager voor een duiker.
Maar een beetje rond dobberen zal wel lukken.

Die seamaster 300 is een plaatje…

1 like

Omega, want misschien gaat 007 deze dragen :sunglasses:

Nee, de memovox vind ik niet mooi. De omega wel lekker stoer. De polarisatie vind ik meer all round.

Ik weet alleen niet hoe de bracelet van deze omega valt. Maar de spectre valt bij mij niet mooi en blijft daardoor op nato.

1 like