Nieuwe duikers gearriveerd

collega’s,
graag toon ik een paar fotootjes van mijn duikers, k vond ze gewoon mooi en met een beperkt budget kun je leuke dingen vinden. enjoy en alle commentaar is uiteraard welkom.

1 like

Nix mis mee, ze zien er hartstikke leuk uit (tu)
Ik wens je er veel plezier mee/van!!!

mvg, Frans

Ze zijn zó leuk, die ouwe duikers.
Hou het wel bij droogzwemmen hoor!

Mijn beste,

Een mooi trio deze memorabele ‘gepensioneerde’ zeebonken.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze gedenkwaardige horloges.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Kleurrijk trio, leuk man!

Gefeliciteerd met je nieuwe vintage duikers en veel draagplezier.

Radjoe

Die groene wijzerplaat vind ik wel erg fraai!

MishaP601K Schreef:

Die groene wijzerplaat vind ik wel erg fraai!

groen zie je niet zo vaak maar wel mooi hoor.

Leuk man! Ze zien er gewoon goed uit. De middelste heeft trouwens wel een bandje dat door sommige (buitenlandse!) handelaren voor heel veel geld wordt verkocht.

Ik heb ook een paar van die duikers en ik vraag me altijd af wat dat duiker-logootje nou precies inhoudt. Fabrikant van de kast? Waterdichtheidsteken? Heeft iemand een idee?

Menno

je ziet een duikertje m/v die lustig aan het duiken is. Wellicht om ten overvloede te benadrukken dat het om een duikhorloge gaat? Wat kunnen jullie me nog meer vertellen over de middelste?

Even melden dat de groene schijn op de 2 buitenste duikers in de realiteit niet aanwezig is, ze zijn bruin-beige.
De wima duiker is veruit de egaalste van de 3, het zijn alle 3 handopwinders. Ze mogen ook niet te egaal zijn vind ik, dat maakt deel uit van de vitage look!
Als jullie iets gelijkaardigs hebben en kwijt willen, ik ben altijd kandidaat!

heb trouwens nog een vraagje, heb nog een duiker gevonden maar zoals jullie zien op de foto zien is de wijzerplaat niet meer in beste staat, iemand hier een oplossing voor ?

Hee, wat een leuk spul! (tu)

Leuke horloges(tu) Zo zie je maar weer dat je met bescheiden middelen heel wel kan genieten van horloges!

Ik vrees alleen dat het opwerken van een wijzerplaat aardig in de papieren gaat lopen.