Nieuwe Einzeiger

de Botta-Design UNO titan

Vanaf 10 december as., rond de 500 euri

-> Site en data

1 like

Erg leuke klok. Ik vind het alleen jammer van de lugs (of het ontbreken er van…).

Verder is het einzeiger concept wel erg leuk :+1: Ook 40mm is een mooie maat.

2 likes

Niet echt mijn ding, maar deze is wel ontzettend saai. Doet me meer denken aan een bloeddruk meter dan aan een horloge :wink:

5 likes

Jah die lugs… moet je heel de kast openslopen om een nieuw bandje erop te leggen…

Zou je er niet gewoon tussen kunnen met zo’n pushpin lepeltje?
Verder niet echt mijn ding deze klok. :sunglasses:

1 like

Voor mij is er maar 1 merk wat aan einzeigers doet…

1 like

Terwijl Botta het al langer doet dan Meistersinger bestaat.

4 likes

he dat wist ik nog niet! :slight_smile:

Botta sinds 1986 en Meistersinger sinds 2001, maar hun reclame is schijnbaar beter. Veel mensen (ik zelf ook) denken bij een eenwijzer horloge meteen aan Meistersinger.

2 likes

allright, thanks!! good to know :slight_smile:

Dat wist ik niet! Inderdaad waarschijnlijk een beter reclame apparaat!
Neemt overigens niet weg dat ik nu nog steeds aan MS denk bij einzeigers :wink:

1 like

Erg leuk. Ook leuke tijd gekozen om te laten zien :wink:
Beetje nerd-merk :stuck_out_tongue:

neejuh dat hoeft hier niet zie ik, pushpins gewoon te bereieken aan de onderzijde! :slight_smile:

Goed dat je het zegt, anders had ik het zelf moeten doen. Botta is dè uitvinder van de moderne Eizeiger :+1:

2 likes

Die naam laat me hieraan denken :stuck_out_tongue:

Of hieraan: :smile:

Maar ja, het is gewoon 1 (één) op z’n Italiaans, er zijn vast meer dingen die zo heten. :smile:

Blijft het feit dat MeisterSinger de Einzeiger definitief op de kaart heeft gezet :wink:

Hoe zit het eigenlijk met die einzeiger uurwerkjes zijn dat normale uurwerken waar ze de minutenwijzer weglaten en er een andere wijzerplaat opzetten, of is het een wezenlijk ander uurwerk ?

In mijn Unomatik zit de 161 dus oordeel zelf :wink:

http://www.valgranges.ch/html/en/

Het zou mij niet verbazen als er jaarlijks meer Botta Einzeigers dan Meistersinger Einzeigers worden verkocht…