Nieuwe, even tussendoor, aanwinst

Strikt genomen ben ik aan het sparen voor de Rolex sub LV (groene bezel)
en in onderhandeling voor of een Oris artelier big date of een Eberhard big date, om de “honger” even te stillen twee redelijke geprijsde (als combi) horloges.
Retro Seiko sport,


Poljot travel alarm,

Deze klokjes zouden mijn honger ook (tijdelijk!) stillen.

Gefeliciteerd Leen! Zijn twee fraaie aanwinsten.

Gr. Patrick

Gefeliciteerd Leen! De Poljot ATW heb ik ook, erg leuk! Rammelt bij jou de interne tijdschaal ook iets als je 'm beweegt?

Zo Leen. Dat zijn nog eens een paar leuke tussendoortjes. Beide vind ik ze heel, mooi. Zelf zou ik ze ook zo aanschaffen.

Heel fraai, vooral die Seiko.

Ruud

toch weer een alarm traveller, leen ?? :wink:

Volgens mij is het de “alarmklepel?” die je af en toe hoort rammelen.

De Seiko is inderdaad erg mooi, ook in het echt bovendien is het draagcomfort opvallend goed.

Bevalt de jouwe nog Klaas? Deze zat in de “deal” en het blijven toch mooie horloges.

Dat is een mooie Seiko…Is het een model uit de huidige collectie?
Die Poljot doet me denken aan een bepaald ander type, weet echter zo spontaan niet welk.

van harte met deze twee “fastfood” horloges.

gr,
Hans Mennink

Mooie horloges Leen, vooral die Traveller, waar heb je die gehaald als ik vragen mag?

Veel draagplezier,

Coen

Dat is een leuke retro seiko voor als tussendoortje, de Poljot doet me een beetje aan de Sinn 6060 denken.

Leuk tussendoortjes, Leen. Trouwens: mooie doelstelling !

Is die poljot een automaat?

Poljot is een handopwinder.

ik weet niet of de Seiko in de huidige collectie zit, ik had hem nog niet eerder gezien.

Wat een klokken, erg mooi! Leuke snack inderdaad…

Deze Poljot heeft wel wat van een Sinn.

Ruud

Yep, die bedoel ik Ruud. De Sinn FinanzplatzUhr…

@Highstreet: klopt, bij mijn exemplaar (zónder alarm) rammelt de binnenste urenschaal ook in de kast… schijnt een kwaal te zijn van dit model. :S

@LeenV: een mooie combinatie!! Veel plezier ermee. Inderdaad is de traveller geïnspireerd op de Sinn Finanzplatzuhr :smiley:

Geïnspireerd noemen we dat tegenwoordig ?!