Nieuwe forummer

Hallo beste mensen ik wil mij even voorstellen op dit forum.
Mijn naam is paul en ben woonachtig in zwolle en kwam toevallig dit forum tegen toen ik op zoek was naar een goede horlogereperateur.
ik ben in het bezit van twee pontiac sympatico horloges (oud) waarvan 1 een erfstuk is.
Deze wil ik uiteraard goed onderhouden en aangezien ze beiden aan een onderhoudsbeurt toe zijn kan ik misschien gelijk vragen of iemand een horlogeman weet in zwolle waar ik met een gerust hart deze horloges kan laten repareren.
Het zou mooi zijn als iemand dit weet maar ik blijf uiteraard ook zelf zoeken.
Met vriendelijke groet;
paul.

Hallo en welkom!

Misschien niet helemaal om de hoek, maar Jan Ubels in Bredevoort is 't angaon weerd! Heb je foto’s van je horloge’s?

Tabee

Welkom :~

Hallo, bedankt voor de reactie en nee nog geen foto`s gemaakt om te plaatsen zal er eens mee starten.
En ja, Bredevoort is niet direct om de hoek maar wat is afstand als je kwaliteit er voor terug krijgt.
Ben hier in de buurt nog druk zoekende.
groet.

De achterhoek en dus ook Bredevoort is altijd de moeite waard (tu)

Welkom en veel plezier op dit gezellige forum(tu)

Van harte welkom. En Jan Ubels werk kun je maandelijks bewonderen in 't blad Watching. Misschien dat je zelfs je horloges er kunt aanbieden voor het rubriek De Facelift. Een erfstuk heeft vaak een verhaaltje en kan daardoor best interessant worden.

Welkom en veel plezier alhier.

Welkom en veel plezier.
De voor en na foto’s zien we graag tegemoet.