Nieuwe foto’s! : Watches & Wheels goes South part I

Ingefluisterd advies van zijn vader terwijl hij tekenfilms aan het kijken was.

1 like

Nee hoor, hij begon over die gouden. Z’n pa vond de 1655 ook erg geslaagd.

2 likes

Hij zat op jouw telefoon YouTube te kijken toch

1 like

Jongens, prachtig. Mooi verhaal weer, mooi weertje en natuurlijk die auto’s :+1: Volgende keer eens kijken of het uitkomt me aan te melden, lijkt me geweldig in ieder geval :hugs: Chapeau

2 likes

Klopt, maar weet niet wat voor iets hij keek. Was YouTube kids en keek in eerste instantie Paw Patrol

3 likes

Was me wel een dagje hoor:

05:30 wekkertje gezet
06:00 @Jurk opgehaald
06:20 @cdg aan de telefoon die klinkt alsof hij dacht dat het pas volgend weekend was
06:30 geen parkeerplaats te vinden in het hele gat waar CDG woont
06:40 opgepikt op een parkeerplaats/ontmoetingsplaats even buiten de wijk en overgestapt
06:58 @Fieldwatch opgepikt om tevieren naar de tuner te rijden om de MX-5 op te halen
07:17 een foto van @ray1981 onder de douche ontvangen maar we zijn nu al zo commited dat we gewoon doorgaan
08:00 daar staat hij dan, ein-de-lijk is hij klaar en lekker geluidje hoor :ok_hand:t2: Jurk hele grote blij en ik mag de eer hebben om als eerste passagier/crash test dummy mee te rijden.

De rest is al uitvoerig beschreven :vulcan_salute:t2:

Ho ho broer, ik zei dat je turbo fliebertjes veel minder hard klonken dan eerder en het verschil daardoor misschien groter klinkt :nerd_face:

13 likes

Nee, was dat Ray?

Sorry, heb ik me op de verkeerde afgetrokken.

5 likes

Jij dacht natuurlijk dat het z’n tweelingbroer @Schoen was?

6 likes

Jij wist als geen ander dat ik het was, viespeukje.
Kijk zelf dan hoe herkenbaar.

11 likes

Was weer super mannen! Goed geregeld en weer ouderwets gezellig :pray:t2:
Poosje achter zo’n Alfa klavertje vier mogen rijden niet omdat hij voordrong hoor Raampje open en muziek uit :heart_eyes: :sweat_drops:

2 likes

Haha, ja joh ik zie de humor wel in je bericht :rofl:. Net “lid” :grin: en je ziet mij als een bekend lid. Als er 5 mensen mij kennen op het forum is het al veel. Was het maar waar dat ik een Rolex had, die zijn echt alleen weggelegd voor mensen die het gemaakt hebben in het leven. Ik dus niet, ben nog steeds een kneus met een goedkope Vostok en een Pulsar die ik overgenomen heb van een vrachtwagenchauffeur die er per abuis overheen gereden is. Maar die ga ik natuurlijk weer helemaal als nieuw maken :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Zo te lezen was het een geslaagde dag :ok_hand:t2::sunny: Mooi om te zien hoe hobby’s gecombineerd worden :raised_hands:t2: Later als ik groot ben wil ik ook wel eens mee, lijkt me gezellig :grinning_face_with_smiling_eyes: welke wagen had de grootste herrie in zich ?

2 likes

Wat een klassebak toch, die witte 6 Cabrio.
Wouw. :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

3 likes

Nee hoor, @Mr_Broke is heel serieus.

1 like

Welkom Boes, jij gaat een grote worden

5 likes

Geen busjes in de line-up auto’s?
Dus naast dure horloges moet je ook al n midlife (sport)wagen hebben? :pensive:

7 likes

Ah gut, @Mr_Broke is er eentje van de incrowd.
Je stuurt maar n PB als je koffie wil!:crazy_face:

3 likes

Heerlijke foto’s

2 likes

Nee de stukadoors hadden allemaal de auto van de vrouw mee.

15 likes

Gefeliciteerd nog Johnny!

3 likes