Nieuwe foto’s! : Watches & Wheels goes South part I

:joy::joy:

1 like

Idealiter iets elektrisch…
Goed voor het milieu, je wilt niet (zoals ik) een vervuilende 12 cilinder inzetten bij zo n uitje.

4 likes

20 likes

afbeelding

9 likes

Waarom zo lang wachten? Ik rij gewoon al sinds mijn 22e Jaguar et cetera…
Het leven is te kort om de zoveelste suffe bak te rijden.

9 likes

So true!

3 likes

Moet ik dit bericht ook weg halen?
:nerd_face:

2 likes

Ging om de kentekens die zichtbaar waren.

3 likes

Ah.
Zijn er meer foto’s van de Henk mobiel? Wat een prachtige wagen.

1 like

Ff @Henk vragen

1 like

Dat geloof ik graag, wie niet op het forum. Ben tenslotte niet voor niets een VIP :grin:. Denk niet dat men wil dat ik met de auto kom, zo lullig dan valt de rest van de auto’s in het niet :rofl: :rofl:.
Maar goed laten we gewoon lekker weer on topic gaan, wil je verder praten dan doen we dat wel off topic :wink:, wel met je andere account natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Volgens mij niet hoor, de enige eis is dat er wel wielen onder moeten zitten. Dus ook een Lada mag mee, maar ja dan ben je natuurlijk wel allang over je midlife heen :wink:

1 like

Wie is @Mr_Broke dan?
Ik hou het allemaal niet bij hier…

@fredpanarai1, deel met ons wat jouw “ride” is!

3 likes

De Kapitein. :man_shrugging:

2 likes

Leuk initiatief! Sluit me graag een keertje aan.
Voor zij die wel vaker leuke routes rijden is er trouwens https://openroads.be/ die events in NL, BE en LU organiseren. Zo ook bijvoorbeeld de DRIVR-rit:
FOTOVERSLAG: DRIVR-RIT 5, DE 2DE LUXEMBURG-EDITIE - DRIVR

1 like

Kan die dan volgende x geen mooi legervoertuig charteren?

2 likes

Mocht een stukje meerijden omdat @Schoen het allemaal ff niet meer aankon en ook de MX-5 van Jurk wilde ervaren maar jezus wat een gaaf ding :drooling_face:

@ray1981: :kissing_heart:

Als de kapitein van het cruiseschip de volgende editie zijn kapper/stylist niet meeneemt (echt, hij is zo gewoon gebleven die man) kan er misschien een VIP van het forum meerijden met hem :man_shrugging:

2 likes

Ah, zo’n kapitein… Volgende x dan watches and seals? Boottochtje oid op het zeewaardig jacht van de kapitein?

3 likes

En een Khadafi-pak!

image

4 likes

Leuk om te horen dat je mij een gaaf ding vindt. Die Alfa is trouwens ook echt tof! Wielspin in z’n 2 en 3. Ben thuis gelijk gaan zoeken naar de stelvio met deze motor. Maar die kost gelijk het dubbele van de normale. Maar wat een auto!

5 likes