Fijn dat jij het wel wist te waarderen!
Schoen is een verwende blaag geworden na de alfa, zat alleen maar te zeuren dat die Alfa veel sneller was etc. Ondankbaar.
Hoho dat pak is al voor ModJur
Fijn dat jij het wel wist te waarderen!
Schoen is een verwende blaag geworden na de alfa, zat alleen maar te zeuren dat die Alfa veel sneller was etc. Ondankbaar.
Hoho dat pak is al voor ModJur
Dat doet een Christiaan vd Klaauw met je…
Van achter zou je wellicht kunnen denken dat het een jongetje van 14 is wellicht, maar @Schoen is niet meer zo jong hè?! Dus hij is gewoon verwend (door @ray1981 , in de Alfa, op meerdere manieren).
Klinkt als een topevenement mannen! Had ik maar bekende met een fatsoenlijke auto.
Dat is niet nodig hoor, er reden zelfs een veredelde Toyota hybride en een plug-in Volvo mee…
Wel een heel gaaf ding, ben er echt gecharmeerd van.
Zag de bestuurder wel een kleuter optillen en in de auto zetten. Heb hem daarna niet meer gezien ook, vreemd
Op welk moment was dat? Anders ff een Amber alert uitsturen!
@Bap stopt graag op het hoogtepunt. Die wist dus na de presentatie van Ray niet hoe snel hij ervan door moest gaan.
Kreeg nog een mooi compliment van Mr_Broke (Jur hebbe zijn ziel). Hij keek naar mijn bovenarmen en zei: Jij doet echt helemaal niets hè? Raap je ook nooit wat op ofzo?
Dat viel tegen. 3 rollen fruitella maar die werkten voor geen meter. Volgende keer maar gewoon weer GHB.
Zei hij! dat?! Wat een lef.
Ik neem aan dat je onze gevallen broeder de vraag terug hebt gestel, waarbij je direct aangaf dat kipnuggets en McDonalds menu’s niet tellen?
Zeker. En hij gaat mij helpen. Heb een heel trainingsschema gekregen. 3 dagen in de week, dat gaan we opbouwen naar 5-6 in de komende weken.
Wel iedere 2 uur hè?! Dat is het geheime wapen begreep ik zaterdag, heeft ie van @JanHendrik afgeluisterd en op z’n eigen manier geïnterpreteerd.
Het scherm begint al bemoedigend, start hier. Dat is gelukt kennelijk. Het was geen happy meal in het zakje toch?
Jemig. Respect! Zo inspirerend om te zien dat je de stap hebt genomen om te bouwen aan je droomlichaam 🫶