Nieuwe Frederique Constant Slimline Moonphase Manufacture


.

.

The timepiece is presented on an alligator strap and retails for $2,895 in stainless steel and $3,195 for the rose-gold plated models.

39 mm., 42 uur gangreserve, 28,800 bph, Inhouse FC-702

→ Artikel

16 likes

Serieus mooi horloge, goede maat ook en redelijke prijs.

1 like

Erg mooi! Een van de weinige klassiek ogende horloges die wel eens een plekje in mijn collectie zou kunnen komen.

1 like

Mooi horloge! Chique uitstraling. Het enige wat ik niet begrijp is dat ze ook een goldplate versie verkopen.
Gewoon staal, of 28 kt goud zou toch perfect zijn? Ik zou nooit zo’n duur goldplated horloge kopen.:slight_smile:

3 likes

28kt goud? Doe maar gek!

9 likes

Mooi mooi. Alleen de kroon kan ik helemaal waarderen

1 like

Ik snap je niet helemaal. 3195,- is toch een redelijke prijs voor een manufacture automaat/Swiss made/moonphase horloge? Daar verandert € 300,- meerprijs voor vergulding toch niets aan? Bovendien denk ik dat FC ook liever met goldplated in de buurt van 3000 blijft dan met massief goud naar 4000 te gaan. Dat is een aanname natuurlijk, maar hun slogan is/was toch betaalbare luxe?

Mocht je het niet me me eens zijn (het is je bij voorbaat vergeven) troosten we ons met de gedachte dat het horloge ws. nog in 2017 grijs voor 50% van de listprijs te koop is in diverse outlets. Amen!

Groeten,

Tecco

3 likes

Ben het helemaal met je eens, Tecco. Met massief goud gaat ze al snel naar de 6k en daarboven (nog steeds erg netjes voor 18kt goud en manufactuur uurwerk), en dat is wel een hele andere prijsklasse (en publiek).

1 like

Wow, wishlist material!

1 like

Een erg ondergewaardeerd merk, jammer dat je er 2e hands bar weinig meer voor terug krijgt…
Niet besteed aan mensen met de chronische flipperitus :grimacing:

2 likes

Ik ook niet.
Die 28kt is vast een typefout. Wel een leuke.

1 like

Mooi horloge.

Ik heb vroeger deze gehad;

8 likes

Poeh hey deze is fraai!

1 like

Mooi ding, hoewel het lettertype van mij wat sierlijker had gemogen.

2 likes

Zo met die witte plaat lijkt het net of het horloge ruzie heeft gehad en een blauw oog opgelopen heeft.

:smile:

2 likes

Erg mooi.

1 like

Heerlijk, die rosé met witte plaat. :heart_eyes:

Typefout… 18 kt. Dank voor de feedback​:slight_smile::+1:

Hoi,

Even voor de zekerheid. Was dit bericht aan mij gericht?

Groet,
Klokkengek.

Hahaha… ja, typefout. Maar ik ben er al door een ander op afgerekend inmiddels.

Ik bedoelde natuurlijk 38 kt. Massief goud. :+1:

1 like