Nieuwe Fromanteel Pendulum Diver; halfbakken opiniepeiling

Kennelijk heeft Fromanteel ook weer iets nieuws bedacht. Ben toch wel benieuwd wat de publieke mening hierover is…

1 like

Niets bijzonders om 3/4 jaar op te wachten

Vind het best een aardige duiker geworden (bijzonder is anders). Waar ik dit merk normaal vrij prijzig vind voor wat je krijgt is een 700eu geen gekke prijs.
Fully customizable is wel een wat overdreven claim voor een horloge waar er 2 wijzerplaten en wel of geen zichtbodem te kiezen is.

1 like

€699 is hierbij wel de pre-order prijs volgens mij. Deze geldt nog 24 uren. Geloof dat hij vanaf officiële verkoop €1199 (!) moet kosten.

Mijns inziens toch een vrij heftige prijs voor een “plakhorloge” met een uurwerk dat in de basis gewoon een kopie van een ETA uit 1982 (2824-2) is…

Het spreekt mij totaal niet aan, vind het een onevenwichtig design en voegt verder niets toe aan het segment duiker horloges.
Doet me denken aan die Maen Hudson dat vond ik ook al helemaal niks, hier wel flink gehypet en snel daarna voor ramsj prijzen weer in het blauwe gedeelte terecht gekomen.

1 like

Een leuk ding toch voor 299€

Ligt het aan mij of zie ik een sterke gelijkenis met de Maen Hudson in dit horloge?

1 like