Gisteren binnen gekregen. Als eerste een DW6900 en wel een zwarte uitvoering. Deze uitvoering wordt ook wel een “Cops” horloge genoemd omdat hij erg populair is bij de Amerikaanse Politie, Brandweer en Ambulancediensten. Ik kijk zelf vaak naar de realitysoap “Cops” en zag ze dan veelvuldig voorbij komen. Ik moet zeggen dat hij erg mooi is. Ik was bang dat hij een beetje saai zou ogen maar niets is minder waar. De twee kleine ogen zijn groen en de grote is oranje. De display is weer een beetje geelgoudkleurig waardoor het toch nog een vrolijk geheel wordt. Een echte aanrader. Verbazend ook dat Joost deze nog niet heeft.
Dan een G-5600B-2DR. De 5600 serie vind ik ook erg leuk en draagt iets kleiner dan een 6900. Dit model is uit de “Green Collection” wordt door zonne energie opgeladen en zit in een recyclebare verpakking. Hij sprak me erg aan omdat het net een blokje ijs is. Een matte tranpsparante kleur zorgt voor dit effect. Ik ben weer erg blij.
(tu) dat zijn weer leuke aanwinsten dreski, ik vind die transparante ook errug apart. veel plezier er mee.
Leuk :~
Die transparante ziet er inderdaad erg “cool” uit (tu)
jeetje…ik mag wel een beetje tempo gaan maken, anders val ik helemaal uit de toon bij de heren dreski en seamaster;)… van harte dreski, ziet er weer goed uit(tu)
Vooral die tweede vind ik wel leuk. Volgens mij zit er in die green collectie ook een helemaal witte met groene rand, die zou ik nog wel eens willen hebben.
Veel plezier ermee en plaats nog eens een overzichtsfoto!
Dat zijn weer leuke aanvullingen op je collectie. Ik vind de tweede errag leuk, maar ben ik bang dat deze wegvalt bij mijn poezelige polsen.
ai …vette 6900 …en die heb ik nog niet …
mooi dat de 5600 zo transparant …wit is de glorious gold kast bijv. heeft een iets meer creme kleur wat net wat minder staat.
veel plezier ermee en op naar de volgende (tu)
Dreski, wat is het typenummer van de transparante 5600?
Het is niet G-5600B-2DR, hij lijkt nog het meest op de GWM-5625 maar dat is 'm net niet.
Die transparante is inderdaad cool! (tu) En van de DW6900 kan ik je uit eigen ervaring zeggen dat dat een moordhorloge is. Geweldige klok!! :~
Proficiat! Maar zie je door de G-shocks het bos nog wel
Krentenbol Schreef:
Dreski, wat is het typenummer van de transparante
5600?
Het is niet G-5600B-2DR, hij lijkt nog het meest
op de GWM-5625 maar dat is 'm net niet.
Ik word ook af en toe gek van al die nummers maar het nummer klopt wel hoor. Het is een zeer nieuw model dat waarshcijnlijk nog niet in het Mygshock archief staat.
Hier staat er een op ebay. http://cgi.ebay.nl/Casio-G-SHOCK-Limited-S-Tough-Solar-Watch-G-5600EB-2D-/300466169062?pt=Wristwatches&hash=item45f52de4e6
marnix.moed Schreef:
Proficiat! Maar zie je door de G-shocks het bos
nog wel
Ja hor prima.
leeuwentemmer Schreef:
Vooral die tweede vind ik wel leuk. Volgens mij
zit er in die green collectie ook een helemaal
witte met groene rand, die zou ik nog wel eens
willen hebben.Veel plezier ermee en plaats nog eens een
overzichtsfoto!
At your service!
Gefeliciteerd Dreski. Mooi spul.
Erg mooi, ik vind vooral de 6900 indrukwekkend door zijn eenvoud. Hij is redelijk ‘standaard’ maar heeft een erg stoer uiterlijk. Welk typenummer is deze precies? Ik heb hem geprobeerd om te googlen maar kan niet echt een gelijke vinden.
Veel plezier ermee!
vgeffen Schreef:
Erg mooi, ik vind vooral de 6900 indrukwekkend
door zijn eenvoud. Hij is redelijk 'standaard’
maar heeft een erg stoer uiterlijk. Welk
typenummer is deze precies? Ik heb hem geprobeerd
om te googlen maar kan niet echt een gelijke
vinden.Veel plezier ermee!
mooie koffer en klokkies
6900 is super …maar de 5600 serie zie ik ook graag voorbij komen … (tu)
op naar de volgende
waarschijnlijk al een aantal x gevraagd maar die “ajax” casio, welk type nummer is dat?
ben benieuwd of ik die ook aan mijn collectie kan gaan toevoegen…
Vleeshomp Schreef:
waarschijnlijk al een aantal x gevraagd maar die
"ajax" casio, welk type nummer is dat?ben benieuwd of ik die ook aan mijn collectie kan
gaan toevoegen…
Dat is deze http://watchshock.com/archive/Casio/G-Shock/DW-5xxx/DW-5600EH-7JR/ Goed speuren want ze zijn niet zo talrijk meer. De prijs op ebay wordt steeds hoger.
Ik heb de wit-doorzichtige ook besteld, komt binnen een paar weken binnen