Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Ziet eruit als een lekkere retro Tissot. 🥸

Ik kan helaas niets vinden op de Tissot site, terwijl Google wel iets gezien kijkt te hebben. Google maar eens op T137.410.11.041.00 :face_with_raised_eyebrow:

Weet iemand meer?

20 likes

Heeft even op de Tissot website gestaan zo te zien , maar pagina’s weer verwijderd. Ziet er wel prima uit. Quartz zeker?

1 like

Precies, lijkt weer weggehaald.

Quartz ja. Het ‘vrouwenmodel’ van de Gentleman, dus wie weet komt er ook een duurdere met een automaat?

1 like

Het heeft wel erg veel weg van een Zenith Defy, maar die is ook lekker. Ik zou een automaat of zelfs handwinder met een dergelijke kast van Tissot serieus overwegen

6 likes

Maak dat maar +1. Misschien zelfs wel als Quartz te overwegen :face_with_monocle::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Mooi horloge. 40mm :heart_eyes:

Oeh, mooie prijs ook. Die ga ik in ieder geval passen, 38 was nog beter geweest maar je kan niet alles hebben.

2 likes

Maar toch niet voor mij als ie tikt. Kan ik slecht tegen. Helaas

1 like

Der Preis ist Heiss ja. Gooi er voor een zacht bedrag een powermatic 80 in en je hebt een best seller denk ik. Ik denk dat ie dan weer tegen de €800 gaat kosten.

1 like

Grappig, moest net vandaag aan Genta denken, maar dan bij deze B&R. :slightly_smiling_face:

3 likes

Count me in!

Zeer geslaagd horloge! Dat ‘1853’ staat me altijd een beetje tegen. Maar ik heb alleen vintage horloges… :joy:

Deze jaren tachtig Tissot is de perfecte grab and go. Zeker ook Genta genen. Ooit gekocht in een lotje horloges. Quartz maar toch, als je dat uurwerk ziet, dat is echt andere koek.

16 likes

Weet niet helemaal waarom die Genta altijd overal bij gesleurd moet worden, het lijkt mij een beetje een re-issue van een 40205

28 likes

Id, dat ziet er bekend uit.

Daar heb ik nog een bandje van liggen volgens mij :thinking::slightly_smiling_face:

1 like

Dat is toevallig! Haha

Wat is dat voor ref. die jij hebt? Lijkt er wel op maar heeft net een andere bandaanzet :thinking:

Wijzerplaat op zijn kop? :face_with_raised_eyebrow::crazy_face:

1 like

Dleeblegeips

2 likes

Das 'n mooie. Kende ik nog niet. Staat bij deze op de lijst!

1 like

Foto genomen in de spiegel. :joy:

3 likes