Ligt er maar net aan wat je gewend bent; 35 mm is mijn sweet spot
Verder oogt deze kastvorm door de hoekige vorm veel groter dan de diameter doet vermoeden, denk dat het in werkelijkheid enorm meevalt
Heel apart die kleuren combo van staal en rose gold. Als die rose gold kleur nou ook in de bracelet terug kwam of gewoon volledig rose gold, nu voelt het alsof er onderdelen van twee horloges zijn samengevoegd.
Die gouden 35mm is een goede voorbode op een stalen 35mm hoop ik. Kan ik mijn vrouw blij maken, want ze vindt die van mij erg mooi maar veeeel te groot
35mm is juist een hele mooie maat voor zo’n Genta. Die dingen vallen heel groot.
Eens! Ik denk ook dat deze groter valt en juist perfect is. 40mm valt heel groot met dit horloge
Toevallig iemand die hem heeft gepre-ordered?
Afgelopen week de PRX gepast. Helaas vind ik het net te groot ogen, ben benieuwd of Tissot met een zilveren kleur 35mm variant komt. Fingers crossed.!
Welke polsmaat heb je?
Rond de 17-17,5…
Ga em zelf nog even passen, maar met mijn 16,5 pols gaat ie groot vallen als ik jouw foto zo zie
Denk het ook niet nee dan toch maar de Sarb033 of de Bulova Super Seville
Model valt veel groter, ik zit ook in de categorie van 18 - 18,5 cm en ik hoop op 35 mm stalen versies…
Die lijken me dan weer aan de kleine kant voor jouw polsmaat
Bij mij vind ik deze perfect passen trouwens.
Toch gaat hij er weer uit omdat hij naast het andere geweld te weinig gedragen wordt
Ja ben benieuwd of die dan ook uitkomt in staal met blauwe plaat. Of misschien een nieuwe spannende uitvoering
Staat prachtig!
Dank je
Valt echt reuze mee, ik kan het huidige model wel hebben maar voor het mooie (en gemiddelde polsmaat van de man) hadden ze het horloge kleiner moeten maken.
Hier een 36 mm om mijn pols (sorry geen Tissot)
Ik heb uit nieuwsgierigheid de blauwe besteld. Maar met mijn 17cm kinderpols ben ik bang dat ie te groot zal zijn. Maar dan kan ie gelijk weer retour. Misschien de 35 in goud dan maar alvast pre-orderen. Lekker fout