Nieuwe Ginault Ocean Rover 2

Wie koopt er dan nog een Ginault, helemaal voor dat geld en wetende wie je sponsort… maar goed, ik heb er al.genoeg over gezegd vandaag.

Nu al 2 topics over deze Trolex?

Prima horloges, niks mis mee, meer hoeft een Rolex ook niet te kosten.

12 likes

Idd😬, back on topic.

prima? dus je vindt het niet erg om iemand te steunen die fakes maakt. Ik heb niks tegen hommages maar wel als ze dit erbij doen.

nope… :joy:

Begrijp deze hype niet voor zo’n horloge. Ik kan een Invicta pro diver kopen met een Selita uurwerk en daarop verschillende soorten wijzerplaten kopen voor rond de 600-800 euro. Althans die zijn redelijk makkelijk te vinden op EBay, chrono24c etc.
Ojaaa en ze lijken op Rolex…

3 likes

Ja maar iemand had iets gelezen waarvan die dacht dat het waar was … omdat het op internet stond .
Geschreven door een volstrekt onbekende die vage suggesties veronderstelde .

Nou … dan moet het wel waar zijn .

1 like

Wel een geweldige marketingstrategie, moet ik wel toegeven.
Verkopen neppe Rolex voor 500 dollar of halen er het logo af, vervangen het voor Ginault, website erbij met een leuk verhaal erbij en BAM spessial plice for yoe… 1000 dollar.

2 likes

Hoi @Oldsmobile, wat leuk dat je er weer bent. Keep up the good work :+1:

1 like

De kans dat hetgeen, wat daar beweerd wordt, waar is lijkt me redelijk groot. Jouw redenatie daarentegen lijkt me nergens op gebaseerd. Niet meer dan twijfel zaaien zonder enige vorm van onderbouwing.

1 like

Het zal me jeuken

Veel plezier met krabben dan…

Nog steeds blij mee, interesseerd me geen reet wat een ander er van vindt.

12 likes

Goed zo… je kon het niet weten… Alleen niet gek opkijken als de waarde enorm gekelderd is.

Ik wordt een beetje moe van je gemekker. Zou zeggen, ga lekker in het daarvoor bestemde topic stennis schoppen. Je hoeft ginault ook geen warm hart toe te dragen, ieder zn eigen ding.

7 likes