Nieuwe Glycine website?

Onzinprijzen zijn verwijderd. Ik zie wel andere foutjes - waaronder “Luminous - none” bij de Airman 36. Die is er toch heus hoor, althans bij de (althans mijn) 40 wel en ik zie het ook duidelijk op de foto… :slightly_smiling_face:

2 likes

Combat Sup?

2 likes

Gevechts-stand-up-paddleboard.

Ik zie de meeste mensen wel vechten om vooruit te komen met zo’n veredelde surfplank. :wink:

3 likes

De combat is gewoon een serie van duikhorloge die Glycine uitbrengt. Ik heb al een paar keer naar eentje gezocht. Maar telkens net niet de trigger overgehaald. Denk namelijk dat het hele leuke duikers zijn. Ik vermoed beetje in de kwaliteit categorie als Steinhart.

Dat is de Combat sub wakkere Henk en niet de Combat sup zoals nu op de website staat.

3 likes

Aha juist ik zie het. Blijkbaar heeft iemand een typ foutje gemaakt :joy::man_shrugging:t3:

2 likes

Zonder twijfel voor mij.

1 like

Dat was exact wat ik me ook afvroeg.

En field horloges.

1 like

Alle nieuwe modellen Airman The Chief Sapphire zijn vanaf November 2021 verkrijgbaar als PURIST,
ook de Airman Nº1 Sapphire PURIST welke op dit moment volledig is uitverkocht zal vanaf eind dit jaar weer beschikbaar zijn.

2 likes

En met plexi…?

1 like

Nee geen plexi meer

1 like

Oeh. Zal er zuinig mee zijn…

3 likes

Inderdaad :sweat_smile::slightly_smiling_face:

Ook zoiets staat op mijn lijstje! :slightly_smiling_face:

1 like

En dressers. Ja echt.

1 like

Oh ?

Ik durf slechts met schaamrood op de kaken toe te geven dat ik deze een heel jaar gehad heb. Het is de combat 6 moonphase.

2 likes

Iets om je voor te schamen?

Achteraf gezien is het een ontwerp nogal een zootje. Het is één van de goedkoopste automatische maanfases op de markt, maar daar is wat mij betreft ook alles mee gezegd.

De afmetingen, indices en wijzers zijn erg field watch-achtig terwijl het bandje en de maanfase het weer een heel sjiek karakter moeten geven. Het resultaat is vlees noch vis.
Ik heb enorm geworsteld om een klik te vinden hiermee, voornamelijk met de 22mm aanzet. Ik heb allerlei verschillende soorten en kleuren bandjes geprobeerd, geprobeerd er anders naar te kijken, maar ik kan hier niets mee. Dappere poging, maar helaas.

Ik heb niets tegen field of dress horloges, maar niet allebei tegelijk.

2 likes

Ik vind hem helemaal niet mooi en ik heb mezelf een jaar lang wijs gemaakt dat ik dat wel vond, vandaar de schaamte.

2 likes