Ik was net even op de site van omega aan het snuffelen kom ik deze tegen met het kopje nieuw…
Op de prijs na moet ik zeggen dat ik hem stiekem wel erg nice vind!! Benieuwd wat jullie er van vinden.
Ja, erg mooi maar persoonlijk zou ik mijn € 32.500,- wel aan iets anders uitgeven.
Zou er ook een two-tone met groen en goud uitkomen? Dan zou het al wat interessanter worden. Ik vind die blauwe two-tone ook erg cool.
Heel mooi hoewel ik voor 32.500 euro wel iets verwacht met een betere band ipv een rubber strap.
Ik vind hem echt heel tof, maar je kunt mij een meerprijs van ruim 25k ten opzichte van exact de dezelfde uitvoering in staal echt niet uitleggen.
Goud en groen maar 32K.
maar mooi is ie wel.
Daar heb ik een mooie auto voor
Voor dat bedrag zijn er mijns inziens wel mooiere horloges te krijgen.
Ja het is inderdaad een erg mooie, maar ik denk niet dat iemand hier de waarde van inziet. Haal er een 0 vanaf en hij zou begeerlijk zijn!
Worden al voor 10k aan geboden. Hou je zelf nog meer over…….
Buiten de prijs van de seamaster vind ik hem wel echt tof.
Ik zou zeggen nog in geen 32.500 jaar
Er zijn veeeel mooiere te koop voor veeeel minder.
zoals reeds gezegd een nul minder en we zijn er.
Prijs valt wel mee met de huidige goudprijs.
Maar vind het ook niet mooi.
Erg mooi! Maar de prijs haak ik idd op af
Voor een gouden horloge op een rubberenband? Dat valt niet mee.
Even wachten totdat hij grijs beschikbaar is voor ± de helft. Typisch gouden afschrijfkanon. Maakt hem niet minder mooi!
Ik heb zelf een Seamaster 300M, maar een gouden versie? Neen. Ik hou persoonlijk helemaal niet van gouden horloges. En je kan ze bijna nergens dragen i.v.m. beroving.
Dan zou ik liever voor dat bedrag deze Tudor BB58 kiezen. Heb je ook meteen een vol gouden band erbij.
Dan vind ik die omega vele malen mooier. Wat mij betreft heeft de combinatie goud / rubber echt iets. Het zijn inderdaad afschrijf kanonnnen, dus een jaartje of 2 wachten en ergens voor de helft op de kop tikken!
Dat vind ik ook. Een Tudor met vol gouden bracelet en een rubbere band op de Omega voor dezelfde prijs is echter wel opmerkelijk.
Klwur ombi is mooi. Maar voor dit bedrag zou ik geen Omega aanschaffen. Ik zou liever een VC Overseas aanschaffen die luxueuzer alternatief is en ezxlusiever is dan deze horloge. Mocht je ooit de Omega zat zijn en je wilt hem verkopen dan ga je zwaar verlies maken. Tenzij de een hele goede deal heb kunnen afsluiten.