14.7mm. Dat is toch gewoon echt veel te dik? Volgens mij zit niemand daar op te wachten.
1 like
Al was deze 7mm
![]()
Het is een GMT duiker 200 meter waterdicht ![]()
Volgens mij zijn er meer dan genoeg gmt duikers die een stuk dunner zijn. 15mm is draagt gewoon niet lekker.
2 likes
Ja maar echt. Zo’n degelijke
1 like
Dit kan een leuke worden om te kijken of de sluiting ook te gebruiken is op de bracelet van een SBGE285, dat zou de functionaliteit zeker ten goede komen.
Nu hopen dat ze die sluiting dan ook los willen verkopen bij Seiko.
1 like
![]()
1 like
Met de introductie van de uiterst gelimiteerde Grand Seiko SBGE317 (slechts 60 stuks wereldwijd) lijkt de designafdeling in Tokio per ongeluk inspiratie te hebben geput uit de lokale textielafdeling.
![]()
![]()
![]()
de ‘Isetan Shinjuku Theedoek’
2 likes

