Nieuwe Grand Seiko Hi-Beat 36000 GMT Limited Edition SBGJ227 Green Dial GMT is terug! :)


.

.

.

.

700 stuks à $ 6.500

-> Artikel

24 likes

Een limited die terugkomt? :confused:

/edit
Ah, een ander patroontje op de dial dus een nieuwe limited :slight_smile:

1 like

Hmmmm, dat rolex groen komt overal terug
No, thanks

Ik kan nog steeds niet wennen aan het idee 6,5K te betalen voor Seiko. Ik weet het is mijn vooroordeel. Heb GS in handen gehad en die doen het zeker niet onder gerenomeerde zwitsers. Maar dan toch…

5 likes

’ Heb GS in handen gehad en die doen het zeker niet onder gerenomeerde zwitsers. Maar dan toch…’

Zit echt tussen je oren dus …

5 likes

Green egg :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::joy:

2 likes

Een prachtig horloge.

1 like

nou inderdaad, het lijkt wel of er zonnepanelen op die wijzerplaat zitten

1 like

Green egg is toch meer tool imo

1 like

Deze wijzerplaat vind ik minder mooi… Oo wacht :see_no_evil:

1 like

Grand Seiko Yes. Maar deze…
Dat groen met gouden accenten.
Niet echt chique

1 like

Klopt! Zit echt tussen mjn oren.:joy::joy:
Maar met een budget van 6,5K is er keuze zat. Rolex, JLC, zenith, nomos, IWC, GO, om maar een paar te noemen

1 like

Merkgeil noemen ze dat, niet omheen draaien :wink:

2 likes

Snap het ook wel je hebt al een Seiko automaat voor 5 tientjes. Dat gaat niet lukken met een IWC, Breitling, Rolex, JLC, etc :slightly_smiling_face:

3 likes

Als het niet tussen je oren zit … dan ben je een plantje :nerd:

Wat die nieuwe GS betreft. Mooie plaatjes, maar gekunstelde plaatjes. Ik vermoed dat ie in real life wel eens een kanjer zou kunnen zijn.

1 like

Bijzonder mooi. Imho…

1 like

Mooi, ik houd wel van de Grand Seiko stijl!! Ooit komt er nog eens eentje

1 like

ik vind ut een mooie.

1 like

Ben er ook wel van gecharmeerd. Strakke details op de dial en verder gewoon een nette afwerking. 6500 tja daar moet ik nog even over nadenken…

1 like

Ik ben niet zo van groen, maar dit is smullen!

1 like

Heb (voor de lol op een rustig tijdstip bij een juwelier) verschillende Grand Seiko’s alswel Rolexen en en de andere ‘high end’ Zwitsers gepast die allemaal in de prijscategorie 5 - 10k vielen. Moet zeggen dat ik dan ook nooit en te nimmer voor de Seiko zou kiezen. De band van de Japanner voelt minder solide dan je zou verwachten en de kastvormen zijn ook niet spectaculair. Natuurlijk zeg ik niet dat het lelijke horloges zijn, integendeel! Toch denk ik dat je meer waar voor je geld krijgt als je kiest voor een Zwitser.

En om even on-topic te blijven: deze kleur is natuurlijk prachtig :slight_smile:

1 like