Nieuwe Grand Seiko Hi-Beat 36000 GMT

-> Specs

-> Specs

-> Facebook

9 likes

heel mooi!!! Alleen veel voor een Seiko :smiley:

1 like

m m en toch… die GS-jes zijn het meer dan waard vind ik :slight_smile:

Ja!

De zwarte :wink:

Klopt!!! Zeker je geld waard. Je moet alleen een speciale liefhebber zijn om een bedrag van rond de 6000 euro uit te geven aan een Grand Seiko. Ik zou er zeker een willen hebben😍

1 like

+2 !

Ben niet echt een fan van GS, al zijn ze vaak wel mooi. De zwarte van deze variant kan ik echter wel erg waarderen. Overigens zou ik voor het geld wel altijd wenden tot andere merken denk ik

1 like

Das de pest he: er zijn zoveel mooie machientjes in die prijsklasse…, toch ? :slight_smile:

1 like

Precies dat inderdaad!

1 like

Top. De ultieme understatement.

3 likes

Heeeeel mooi. En dat het te veel geld is voor een Seiko snap ik niet. De merknaam is misschien minder gelinked met hoogwaardige horloges, maar dit is gewoon top, zowel technisch als qua afwerking.

4 likes

+1

Zeker een top horloge, prachtig, ben een enorme seiko fan, maar voor dat bedrag ga ik toch liever voor een Omega of Rolex, maar zeker mooi.

Ik vindt ze gewoon prachtig.

Gr Pieter

zou er zo een kopen. Inmiddels word ik steeds meer Seiko fan. Heb er pas twee o.a. een MM600. De dure Seiko’s en GS kunnen zich best op objectieve kwaliteitscriteria meten met de duurste zwitsers, voor de rest geldt natuurlijk de uitstraling en het gevoel wat je bij een merk hebt en dat is maar goed ook. Stel je voor we vinden allemaal dezelfde vrouw mooi.

Groet Bert

1 like

De zwarte graag, inpakken hoeft niet.

Maar wat een geld :frowning:

@Bert928GT, heb zelf een 928s gehad :+1: :slight_smile: