Nieuwe Grand Seiko limited SBGR321

Prachtig! Gefeliciteerd

Dat is smullen zeg! :grinning:

Mooi ding! Gefeliciteerd

Is het toch altijd waard om hem te bekijken in deze Corona tijden:p

Bij de hemel poort er achter komen dat je toch je droomhorloge niet hebt gekocht is pas zonde😂

Is dit een horloge wat je privé binnen hebt, of werk je voor een dealer die ze verkoopt? Gewoon even uit nieuwsgierigheid.

De GS is prachtig. Het rode accentje is tof.

1 like

Vind ik ook. Mooi zo’n stalen secondenwijzer met het rode accent.

1 like

Vette rotor!

Nee hoor, dat risico loop ik niet meer :heart_eyes:

2 likes

Mooi die open 360 graden rotor!

1 like

Ik werk voor een dealer waar we het verkopen! Ik heb zelf anderhalf jaar bij Seiko gewerkt en heb nu bij mijn huidige werk de kans om dit merk meer onder de aandacht te brengen:)

Prachtig! Veel plezier ermee :+1:

Gezien je forumnaam zal dat wel goed komen :blush:

Proficiat met deze mooie aanwinst!

Veel draagplezier.

Kan het zijn dat ik een horloge van je gekocht heb ooit in Amsterdam, @GrandSeiko?

Ik weet het wel zeker. Jij had op dat moment in de Boutique een hartstikke leuke Lord Marvel om, als ik het wel heb, en we hebben staan keuvelen terwijl ik bij de SBGV239 uit kwam. Later heeft @anon2889582EV nog contact met je gehad over die Lord Marvel.

Deze. Die heb jij nog gesized, die bracelet.

Of ben ik nou van het padje af?

1 like

Mooi horloge met een bijzondere rotor! Geniet er van!

Als er iemand in de Seiko Boutique was die daadwerkelijk een mooie Seiko om zijn pols had dan moet ik dat wel zijn geweest;)

Ik heb wel in die tijd heeeeeeel veel horloge liefhebbers geholpen maar ik moet zeker de persoon zijn geweest die je heeft geholpen als het om Grand Seiko gaat:)

Leuk om alle liefhebbers op dit forum te zien die ik heb geholpen!

1 like

Jij ging toch ergens anders werken waar je geen Seiko mocht dragen? Ben je intussen weer verhuisd naar een GS-verkoper? Zo ja, dan is dat mooi om te zien, want je was destijds bijzonder enthousiast. :slight_smile: Hoe dan ook, nogmaals welkom hier.

Klopt! Ik ben gaan werken bij een juwelier in Den Haag waar we het merk (Seiko/GS) niet verkochten.

Na mijn ellenlange prediken over het fantastische merk is er toch maar voor gekozen om het merk op te nemen en nu kan ik dus ook mijn geliefde Seiko dragen🖤

4 likes

Man man man

Na mijn ellenlange prediken over het fantastische merk is er toch maar voor gekozen om het merk op te nemen en nu kan ik dus ook mijn geliefde Seiko dragen

Held. Loop er nu regelmatig even langs om te kijken :slight_smile:

2 likes