Nieuwe Grand Seiko Spring Drive SBGD202 8 Day Power Reserve 18k Rose Gold

En wat voor een… zow mooi! Toch? :slight_smile:

.

.

.

.

.

43 mm., ± € 52.800,00, verkrijgbaar vanaf september as. … :slight_smile:

-> Site

13 likes

Gelukkig, die power reserve naar de achterkant

1 like

Idd heel erg mooi;-)

1 like

jah die stoorde mij ook enorm zo daar links onder

1 like

Maar dit is dus een springdrive in combinatie met een handopwind mechanisme? Wist niet dat, dat bestond.

1 like

Prachtig zo, niet mijn kleur maar toch. En inderdaad die meter aan de achterkant is een goede move.

1 like

en drie trommels he !!! :slight_smile:

Moeilijk te zeggen gebaseerd op deze fotosjop / renders.

Ik vraag mij af waarom horlogefabricanten altijd met van die rare renders aankomen. Is het nu echt zo duur om een fotograaf te ritselen om goede normale foto’s te maken?

Power reserve op de achterkant moeten ze ook op een snowflake doen. :slight_smile:

2 likes

Wauw, die wijzerplaat!

1 like

Echt een ontzettend prachtig horloge. En een power reserve op de achterzijde is inderdaad de meest aangewezen en gewenste plaats. Maar ik vind een power reserve op de wijzerplaat in combinatie met een voor mij aanvaardbare prijs een aardig compromis …

1 like

ok maar niet op de plaats waar ie stond…

Even kijken bij zuster-merk Orient, die kunnen dat beter

2 likes

Te groot voor mijn pootjes…een dergelijk horloge hoeft voor mij niet groter te zijn dan 40mm. Verder wel erg mooi. Geen prijspakker trouwens…

1 like

Heel mooi ding. Ik geef juist de voorkeur aan de power reserve op de wijzerplaat, want dan hoeft men niet het horloge af doen om de power reserve te zien.

1 like

Aannemende dat je zonder horloge slaapt heb je met een dergelijke Gangreserve wel wat momenten om dit te zien denken ik

1 like

Oeh…! :thumbsup:
Ben heel benieuwd hoe die wijzerplaat er in het echt uit ziet.

1 like

Prachtig, maar wel groot. In 39mm zou het de perfectie zelve zijn.

@daymio: Credor heeft al een aantal jaren handopgewonden Spring Drive’s. En waarom ook niet? :wink:

2 likes

stardust wijzerplaat, komt me bekend voor, zegt iemand daar Omega?

Wel knap.

1 like

Sodeknetter wat een beauty zeg. :heart_eyes:

2 likes

Ik vind 'm wel wat weghebben van je Bambino @RobertGerard

:slight_smile:️:stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar serieus. Denk dat je IRL niet weet wat je ziet. In positieve zin dan.

1 like