Weet niet of dit het juiste plekje hiervoor is, Moderators, aub verplaatsen/deleten indien nodig.
Heb vandaag een telefoontje ontvangen van een AD die een nieuwe groene Sub vrij beschikbaar heeft. Vroeg of ik hiervoor belangstelling had…maar eerlijk gezegd, het is niet mijn klok.
Maar mocht er iemand op dit forum zijn die op zoek is naar de groene sub tegen listprijs (EUR 6.215), stuur mij maar een PM, ik heb een vrijblijvende optie gekregen. Ze worden op dit moment boven list aangeboden in het grijze circuit, dus een interessante kans voor iemand die op zoek is.
Watchron een heel mooi gebaar van je.
Maar volgens mij veel te duur,een kennis van mij gaat er deze week een ophalen
voor een aanmerkelijk lager bedrag.
Watchron een heel mooi gebaar van je.
Maar volgens mij veel te duur,een kennis van mij
gaat er deze week een ophalen
voor een aanmerkelijk lager bedrag.
Korting bij Rolex is idd niet ongewoon, zelfs bij een stalen Daytona en al helemaal als je een goede klant bent.
Het grijze circuit doet ook maar wat met de prijs en kopen zelf ook onder list in.
MBT korting, kan allemaal wel waar zijn, maar in dit geval zou ik niet op korting rekenen, ook al ben ik goede klant aldaar. Ingeval dat ik toch een beetje korting kan bedingen wil ik voorstellen de korting te delen. Noemen ze win-win geloof ik…
Nogmaals, er staan genoeg mensen nog op de wachtlijst, het gaat om een NL geleverd horloge, en hoe je het wendt of keert, onder list zijn deze horloges op dit moment lastig te krijgen als je er NU eentje zoekt.
MBT korting, kan allemaal wel waar zijn, maar in
dit geval zou ik niet op korting rekenen, ook al
ben ik goede klant aldaar. Ingeval dat ik toch een
beetje korting kan bedingen wil ik voorstellen de
korting te delen. Noemen ze win-win geloof ik…
Nogmaals, er staan genoeg mensen nog op de
wachtlijst, het gaat om een NL geleverd horloge,
en hoe je het wendt of keert, onder list zijn deze
horloges op dit moment lastig te krijgen als je er
NU eentje zoekt.
Anders koop je hem zelf toch en verkoop je hem voor meer…? Heb je alle korting voor jezelf.
Twee weken terug was ik bij Heetman in Rotterdam en heb ik deze gepast. Vond het groen toch niet zo mooi uitpakken als op de foto’s, dus heb hem laten liggen.
Dus wie een groene zoekt, er is een kans dat hij er nog ligt…
Twee weken terug was ik bij Heetman in Rotterdam
en heb ik deze gepast. Vond het groen toch niet zo
mooi uitpakken als op de foto’s, dus heb hem laten
liggen.
Dus wie een groene zoekt, er is een kans dat hij
er nog ligt…
Als je een hulk wil, is deze bij de meeste AD’s gewoon te krijgen en als je het goed speelt ook nog met een beetje korting.