Staudt rocks ![]()
- Leuk, maar komt er ook een normale kleur?
Guilty as charged….
Ze hebben me wel eens mondeling aangenomen, na er echt fysiek gesolliciteerd te hebben. Hoorde lange tijd niks. Bleken ze toch iemand anders aangenomen te hebben.
Was rond 2006, was nog de QWS-tijd (Quality Watch Service; ze waren toen HET Breitling service-centrum van Nederland. Importeur Koster (waar ze voor werkten) in Badhoevedorp nam dat korte tijd later zelf over). Hier vind je online niets meer over terug trouwens.
Nomos doet het simpeler, smaakvoller en met een eigen uurwerk, imho.
Dat verklaart dan waarom ze destijds mijn iced out super avenger wilde maken dan, de normale dealer hier deed dat dus niet.
Lullige om te lezen dan wat ze je geflikt hebben…
Die iets minder oranjederdere
vind ik best wel mooi. Het uurwerk ziet er prachtig uit. Maar mijn vrouw wil nooit mee naar Oldenzaal, wél naar Ootmarsum. ![]()
Bovendien heb ik nu vakantie en hoop ik veel etalages te bekijken in binnen- en buitenland.
Dan is het wel lekker om iets in het horlogepotje te hebben, voor het geval.
And last but not least: ik heb al een @Brunmontagne besteld. ![]()
And dan also nog eens misspelled - “dail” is the ergste.
Tja, die was waarschijnlijk beter. Het is 20 jaar geleden jonguh, laat het los ![]()
Woonde allicht meer in de buurt. Ik had moeten verhuizen. Afwegingen… …het past een beetje in het grote plaatje helaas. Anderzijds blij er niet terecht gekomen te zijn. ![]()
En dat is nu weer echt jammer voor mij Peter, ik had je wel in de buurt willen hebben👍🏻
![]()
Whenever ik dail zie heb ik de urge om de Gardai te bellen
Die moest ik search online. ![]()
Ik vind die rechtse wel aardig, alleen die gekleurde ring er om heen dan weer 3x niks.
Volgens mij prima horloges en ook een andere prijscategorie. Deze worden toch in Azië gefabriceerd? Niet dat daar iets mis mee hoeft te zijn!
In ieder geval een sympathieke gast die Pascal. Leuk dat zijn merk hier goed ontvangen wordt. Ik heb zijn verhaal persoonlijk aan mogen horen. Weg leuk!
Quirky of Classic? Ik zou voor optie drie gaan: taffeslelijk. Dat hele Grøne voelt als heel erg niet mijn ding, en dat zit 'm niet alleen in het ontwerp en dat hele gedoe op dat achterdeksel, maar zeker ook in de kleurstellingen. Zo zie ik de combinatie roze en blauw absoluut niet graag, dat moeten gewoon zilverkleurige wijzers en indices zijn. Maar ook het feit dat de minute track buiten de indices ligt helpt niet. Tot slot doet de kroon me hier aan denken:

Dat gedoe met dat klokje en die kreet over Bart en Tim… Neuh. Het is een gimmick.
Dan liever een Angelier met saffier.
Dit is gewoon hoe een horloge hoort te zijn. Dat is absoluut oneerlijk dat je die hier post omdat het alleen maar illustreert hoe verschrikkelijk de horloges van de broers het niet zijn.
Tsjaaaaaa…
Volgens jou ![]()