Ik vind het design een hoog ‘Spinnaker’ gehalte hebben. ![]()
Zo te zien wel, dat vond ik op hun vorige horloge ook al wel jammer. Ook het logo ziet er op de afbeeldingen nogal goedkoop uit vind ik.
Tja, leuk hoor zo’n kleurencocktail, maar je (ik) raakt er toch snel op uitgekeken, 't is toch een beetje een gebbetje (sorry voor het Mokums, maar ik zal het woord “klokkie” achterwege laten). Ik heb twee kleurrijke Spinnakers gehad en ik heb nog steeds een kleurboek van Radcliffe (ook een chrono), maar ik draag die nauwelijks meer. En dan is ruim 4200 pietermannen (incl BTW) voor een GrØne toch jammer geld.
Eens met Ed. Verder vind ik de kastvorm en de kleuren
geslaagd. Leuk ding!
Grappig,
Maar niet mijn ding.
Als je zo veel kleuren op je plaat en wijzers wilt hebben, koop dan gewoon een Alain Silberstein. ![]()
Zou het niet zo goed gaan met het high-end werk, dat ze dit soort “meh” horloges er met veel bombarie door jassen? En nee, ik mag ze niet zo. Ze hebben me ooit mondeling aangenomen, maar later schriftelijk afgewezen. Was toen nog QWS trouwens. Lang verhaal.
Nee joh! Die bezel concaaf is prachtig en ook nog een gewelf op de kastpoten. Zo vaak zie je dat juist niet meer. Imo. ![]()
Mooi horloge. Weer eens iets anders.
Dikke like voor de Grøne!
Subdials die op de wijzerplaat liggen heb ik nog niet eerder gezien. Leuk gedaan.
Farer vibes and specs voor het dubbele bedrag van de Farer… succes!
Als ze alle wijzers zwart hadden gehouden misschien. Nu vloeken de kleuren elkaar de tent uit.
Maar gaat het niet zo goed met Grönefeld of zo? Dit hebben ze nooit gedaan in het verleden.
Pure horror
Manueel, Netherlands, graduated for beats. Toch fijn dat er op de achterkant staat dat het een manual winding chronograph movement betreft in het Engels. En er een tegel wijsheid op staat in het Nederlands. Ik dacht dat ik naar een Chinees horloge keek. Die wijzers, en kleuren combo. Oh my.
Zeker met zo’n dial en buckle, dan liever een deployment. Wellicht toch maar een bracelet?
Beetje ome Ali horloge ![]()
Heb er nu al 2 dagen naar gekeken…ik kan een beetje punk begrijpen, tegendraads maar op de één of andere manier klopt het wel…maar ik kan er geen balans of harmonie in vinden…
Deployant(e). Deployment is eerder een militair die naar het front gaat. Zeer hardnekkig ingeburgerde fout overigens, ook op bijvoorbeeld Timezone. Overigens - don’t worry, “I see what you did there”. ![]()
Als ze zo druk zijn, waarom dan die low end cash grabs? Hajime roept dat hij zijn eigen horloges niet kan betalen, bijvoorbeeld. Dat was de vraag.
Ik begrijp niet goed waarom ze een slechte versie van een Lebois of Staudt doen.