Deze GS lijkt gepresenteerd te gaan worden op Baselworld…
Is dat niet dezelfde limited edition die ze hebben bij de GS in Amsterdam?
Is dit geen hommage aan een vijfje?
In dat geval zeer, ehhh, interessant…
Hee! Een Seiko fifty-five-fathoms, maar dan lelijker.
Nein danke, doet u mij de gewone GMT quartz maar of anders de automaat.
Die gangreserve pukkel op die plaat helpt ook al niet, en de hebben de datum op een nare plaats staan.
Beetje over the top…
Lekkere scherpe presentatie foto ook.
Ik mag toch hopen van niet zeg raar om de gangreserve indicator zo tegen die indices aan te plakken…en dat is niet het enige wat, laten we het netjes houden, er niet echt tof uitziet.
Ik denk dat die er best goed uit zou kunnen zien op een fatsoenlijke foto of render.
Dit is echt een plaatje volgens oud Japans Seiko gebruik, om een product er onaantrekkelijk uit te laten zien.
Datumschijf had wel in goud gemogen. Heb altijd een beetje moeite gehad met de verhoudingen (lunette/wijzerplaat/kast) bij dit model.
Moeten ze niet teveel doen.
Vind ze over het algemeen machtig maar dit vind ik helemaal niks…
Verschrikkelijk ding!
Dit model bestaat al jaren, heren.
SBGE***
In diverse uitvoeringen verkrijgbaar.
Niks nieuws onder de zon. Alleen nu in het blauw, met gouden accenten EN gouden kroon.
Vind het maar niks, heb liever dat GS zich houdt aan zijn uiterst strakke, scherpe & simplistische designs.
Ik snap niet wat we met GMT moeten. Een enkeling zal er gemak van hebben maar het merendeel moet zich haast wel storen aan die zinloze extra wijzer… Imho, please don’t shoot me
Ieuw
Toch om de “looks” denk ik. Hoeveel mensen gebruiken daadwerkelijk al hun meterjes op hun chronograaf.
Ik wil graag een GS, maar zeker niet deze.
Goed weekend.
Dan snap je waarschijnlijk ook niet wat we überhaupt met een horloge moeten. Zinloos ding aangezien we overal om ons heen de tijd af kunnen lezen.