Nieuwe gshock release juli 2019

Volgens mij heb ik een horloge virus opgelopen.
Een paar maanden geleden had ik een steinhart ocean one blue red met jubilee band gekocht en ik ben er super blij mee omdat het mijn eerste automaat is met safierglas etc echt waar voor je geld.
Ik weet dat het een totaal ander horloge is maar de gshock mudmaster vond ik qua constructie en techniek ook heel bijzonder. Twee totaal verschillende horloges.

Enfin ik vond de burton uitvoering het mooiste maar deze limited uitvoering was totaal uitverkocht en niet meer leverbaar. Nu komt er in de maand juli een nog mooiere versie met meer functies en zelfs smart connection met een autotelefoon. De prijs zal waarschijnlijk € 350 bedragen wat ook veel waar voor je geld is. Geen solar en geen saffier glas maar dat mag de pret niet drukken. Met name de achterzijde van het horloge ziet er veel beter uit, De functies worden allemaal op de digitale display weergegeven wat veel overzichterlijk is dan de drukke displays op de oude mudmasters.

ENJOY

Ziet er heel stoer uit en de prijs zou me meevallen als dat 350 euro wordt. Helaas denk ik dat de meeste G-shocks helaas te groot zijn voor mijn polsen.

Bestaat dat nog dan?

1 like

Gaaf ding hoor, maar 350 euro voor een carbon gshock met die functies? Dat lijkt me wel erg goedkoop.
Heb je een bron voor die prijs?

€329 bij plaza. Deze mudmaster heeft geen solar en saffierglas, daarom goedkoper

1 like

op het internet wordt 350 dollar genoemd . De Meeste zitten in deze prijsklasse echter met solar en saffier kost ie € 699 …

1 like

iPhone , smartphone , Het Werk met ios 10 of android :yum:

Deze is ook wel mooi.
Alleen lijken mij de quick release springbars een zwak punt voor op een G Shock

Zeker mooi. De mudmaster is meer een stoere military look ( wat ik wel mooi vind) , deze is wat neutraler.

Beter dan de oude, maar dat zegt in mijn geval niet veel.

Doe mij maar een Oceanus. :grin: