Nieuwe Halios!

Plaatjes van gisteren. … mag de pret niet drukken!
Wat is dit een leuk en mooi horloge. Ooit de zwarte gehad… nu deze maar met stalen band. Ik kan er weer even tegenaan. (Dit is de “witte plaat blijver!”)

Geniet even mee…

12 likes

Ging iets mis in een plaatje… Deze wilde ik er ook bij laten zien… :slight_smile:

4 likes

Inderdaad een hele mooie! Je bent klaar voor de zomer :sunny:

Gefeliciteerd!

1 like

Het is en blijft toch een mooi merk.
Veel draag en kijkgenot.

groetjes Lenno

1 like

Mooi hoor :+1:

2 likes

Oei! Ja, dit vind ik denk ik wel de mooiste uitvoering van de Tropik! Gefeliciteerd en geniet van je nieuwe aanwinst en deze mooie dag!

1 like

Je kunt de schitterende afwerking goed bekijken wanneer je het plaatje vergroot,
echt een heel mooi horloge, proficiat met je keuze!

1 like

Heb net onder een andere “thread” een kritische reactie over microbrands geplaatst, met een krenten uit de pap opmerking.

Dit is voor mij zo’n krent, ziet er erg goed (afgewerkt) uit en heeft een eigen gezicht, kortom, mooie klok!

Daddel.

1 like

Top! Veel plezier er mee en groeten van zijn zwarte familielid

1 like

Mijn beste,

Inderdaad!!
Dat doe ik ook regelmatig.
Kopieren en uitvergroten!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mijn beste,

Ziet er prima uit!!
Een frisse wijzerplaat omarmd in een kordate horlogekast.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Hele gave zomerklok! Veel plezier ervan!

1 like

Deze kende ik nog niet. Heerlijk zomerklokje! Thanx for sharing! Geniet er van man!

1 like

Uitvergroten kan simpeler Coenraad, wanneer je de pijl van je muiswijzer op het plaatje zet
krijg je rechtsonder een 2 puntige pijl te zien waar je op klikt. Als je daarna de muiswijzer
op het plaatje zet en gewoon een keer klikt op je linker muisknop vergroot het plaatje tot op
de upgeloade pixel grootte, bij het 3e plaatje bv. dus 1836x3264 pixels.

1 like

Heel mooi :thumbsup:

1 like

Lekkere frisse klok! :sunglasses:

1 like

Mooie klok, niets mis mee.

maar zijn de plaatjes van gisteren? zo ja, dan loopt ie een dag achter… :frowning:

Veel plezier er mee.

Groet
herman

1 like

Mooi horloge! Van de microbrands is Halios toch een van de betere, heb zelf een blauwe Tropic gehad en verbaasde over de uitstekende kwaliteit.

Heb hem verkocht omdat er (toen nog) geen stalen band voor beschikbaar was.

2 likes

Dat is een hele mooie aanwinst , gefeliciteerd . :ok_hand:

1 like

Had verwacht dat dit topic van @anon50762135EV zou zijn toen ik de titel zag. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes