Nieuwe HAMILTON Intra-Matic Auto Chrono

Nu in 't blauw uitgekomen, 40 mm.
Erg mooi vind ik 'm en mooie prijs ook.

35 likes

Super mooi ja, maar die lugs zijn veel te lang en die kast veel te hoog.

Als je een Roemeense bootwerker bent dan kan het prima, maar met de gemiddelde ranke Nederlander pols is het geen porem.

5 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Ik vind ‘m schitterend!

(Polsen van 19,5 cm :wink:)

Gr. Marc

Zo te zien zijn die lugs niet abnormaal lang. Daarnaast zit de bandaanzet vrijwel direct tegen de kast aan. Ik vermoed dat hij daarom prima zal dragen. Ook op een wat kleinere pols.
Of zijn we allemaal teveel gewend aan de gare dj’s uit de jaren 70 de laatste tijd?

11 likes

Je vergeet die pushers nog, lijken wel voelsprieten.

5 likes

Niet bepaald subtiel qua formaat, maar ik vind hem erg mooi. :slight_smile:

Ik vind hem erg mooi!:+1:
Gefeliciteerd!

Mooi, echt mooi.
De prijs : € 1.950,–. Voor mij een pittige prijs!

Ik was altijd wel een fan van Panda wijzerplaten, maar dit is nu de 3e versie en dat wordt een beetje afgezaagd vind ik. Bovendien zijn de originele blauwe Chrono Matics nog goed te vinden, en eigenlijk wel mooier.

Tegenwoordig hebben de meeste mannen eenmaal de polsmaat van een tienermeisje, en dan is een horloge nogal gauw voor bootwerkers.

Ik vind hem niet wereldschokkend groot en wil hem best wel eens proberen.
#BigWristLife!

1 like

Mooi ding! In alle opzichten. :ok_hand:

Dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Prachtige symmetrie met de kroon op 9 !
20190403_195249

1 like

Leuke kleur! Ik heb hem in het zwart wit (de 40mm panda variant). Voor referentie: Hij draagt vergelijkbaar met een Speedy pro qua formaat. Dus wel wat groot voor een 40mm door de lug-to-lug en omdat het een dik horloge is. Maar verder qua formaat kast dus weer wat kleiner dan de Speedy (doordat die crownguards en een bredere kast heeft).

Ik heb zelf redelijk grote polsen en ik moet wel eerlijk zeggen dat als je wat kleinere polsen hebt, de lug to lug er toch wel voor zorgt dat het horloge niet mooi op je pols zal vallen. Ik heb de 42mm ook wel eens gepast. Maar die vond ik zelfs voor mijn polsen te groot.

3 likes

Prachtig horloge. Gefeliciteerd en veel plezier er mee.

Leuk horloge!

6 likes

Hier zitten veel jongetjes met kleine polsjes. Een beetje vent heeft toch minimaal een pols van 18cm :yum: (Ik zit zelf tussen de 18,5 en 19cm)

1103298014_a5vu

1 like

Erg mooi!

Prachtig horloge. Is ie al ergens te passen?

Grappig, als het klopt dat ze 'm Intra-matic noemen, want het heeft in mijn ogen geen reet met het ontwerp van de intra-matic te maken.

Het is geen lelijke bicompax chrono hoor, absoluut niet. Dik, dat wel, maar wel mooi van plaat.

Maar intra-matics zien er zo uit:

IMG_2939

En als je modern wil doen, fumé: